Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی در حاشیه یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران درحالی که جلسه شورا را برای شرکت در جلسه مدیریت بحران ترک می‌کرد، اظهار داشت: امروز در جلسه مدیریت بحران حضور دارم و در مورد قانون جدیدی که در مجلس تصویب شده بحث و گفت‌وگو انجام می‌گیرد. 

اخبار اجتماعی-وی افزود: قانون جدیدی که در زمینه مدیریت بحران تصویب شده، حدی که برای مشخص شدن ورود شهرداری تهران در حوادث بود، برداشته شده و کلاً تمام حوادث غیرمترقبه اختیار آن به وزارت کشور واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هاشمی بیان داشت: پیش از ابلاغ این قانون، در صورتی که به طور مثال حادثه‌ای کمتر از 300 فوتی داشت، مسئولیت مدیریت حادثه را شهرداری برعهده می‌گرفت و حادثه‌ای با وسعت بیشتر، مسئولیتش برعهده وزارت کشور بود، ولی اکنون با برداشتن این حد، مسئولیت شهر تهران لوث شده است. 

رئیس شورای شهر خاطرنشان کرد: حال اگر حادثه‌ای مشابه پلاسکو رخ دهد، شهرداری تهران شاید نتواند ورود کند و تکلیف تهران برای حوادث غیرمترقبه چندان مشخص نیست. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت کشور پلاسکو شورای شهر تهران شهرداری تهران مدیریت بحران وزارت کشور قانون جدید مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد

 فرشاد گرگیج در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سیب و سوران با اشاره به‌پیش بینی‌های جوی صورت پذیرفته و هشدارهای جوی صادر شده و باتوجه‌به فعال‌شدن و تشدید فعالیت سامانه بارشی و نیز ادامه و تقویت سامانه مذکور تا پایان هفته جاری و احتمال و شدت‌گرفتن بارش باران و وزش باد نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم و آماده‌باش کامل اعضای ستاد، استقرار امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات و حضور در منطقه تأکید کرد.

  وی همچنین باتوجه‌به اخطاریه‌های ابلاغی و پیش‌بینی‌های مذکور و احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و مسدودشدن مسیرها نسبت به اطلاع‌رسانی توسط بخشداران، اعضای ستاد و دهیاران به مردم به‌ویژه ساکنین مناطق عشایری و اهالی روستاهای پایین‌دست سدها تأکید و از مردم عزیز شهرستان درخواست نمود ضمن هوشیاری لازم، از تردد در مسیر سیلاب و رودخانه‌ها خودداری نمایند.
 
  فرماندار سیب و سوران خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر گردید کلیه مدارس در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» به تصویب اولیه رسید
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • آماده‌باش اورژانس در ۵ استان در معرض سیل و بارندگی
  • کلیات اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری تصویب شد
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس