Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وب سایت خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ترکیه ای اعلام کرد که خانواده درجه اول البغدادی دستگیر شده اند.

طبق گفته این منبع که خواست نامش فاش نشود، خواهر البغدادی ۶۵ سال سن دارد و در عملیاتی در روز دوشنبه در کانتینری نزدیک شهر "اعزاز" در شمال غرب سوریه بازداشت شده است.

وی افزود، خواهر البغدادی به همراه همسر و پنج فرزند خود در یک کانتینر زندگی می‌کرد که هم‌اکنون تحت بازجویی نیروهای امنیتی ترکیه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ترکیه‌ای بازداشت خواهر البغدادی را به "معدن طلای اطلاعات" توصیف کرد و گفت: آنچه رسمیه درباره داعش می‌داند می‌تواند به دستگیری عناصر بیشتری از این گروه به ما کمک کند.

دستگیری برادر، خواهر و برخی از نزدیکان البغدادی در شمال سوریه

در همین باره کانال اخبار سوریه گزارش داد: تقریبا تمام رهبران برجسته گروهک تروریستی داعش یا ساکن ترکیه هستند یا اینکه در مناطق تحت اشغال ارتش اردوغان در شمال حلب زندگی می‌کنند. برخی از آنها نیز در مناطقی که گروه‌های نزدیک به آنکارا در شمال أدلب مانند احرارالشام در کنترل خود دارند حضور داشته و به صورت کامل تحت اشراف سازمان اطلاعات ترکیه قرار دارند. در همین منطقه بود که البغدادی توسط آمریکایی‌ها هدف قرار گرفت و به هلاکت رسید.

حالا خبر می‌رسد که اردوغان برای آنکه ژست مبارزه با تروریسم بگیرد، تعدادی از نزدیکان البغدادی را از خاک ترکیه وارد سوریه کرده و بازی دستگیری آنها را شروع کرده است، گفته می شود که دستگاه امنیتی اردوغان در شمال حلب و در منطقه اعزاز خواهر ۶۵ ساله البغدادی را به همراه همسر و پنج فرزندش دستگیر کرده است.

خبرگزاری رویترز که این خبر را به نقل از مقامات بلندپایه ترکیه منتشر کرده، همچنین گفته است که خواهر البغدادی به همراه همسر و فرزندانش نیز توسط نیروهای امنیتی اردوغان دستگیر و مراکز تحت نظر آنها منتقل شدند.

از سوی دیگر برخی از منابع تروریست‌ها حاضر در ادلب که در خاک ترکیه نیز حضور دارند می‌گویند که ابوعبیده المصری فرمانده گروهک  موسوم به جیش محمد به اتهام ارتباط با داعش به همراه همسرش در ترکیه دستگیر شده است!! این فرد مصری تبار مدت‌ها حقوقش را از سازمان اطلاعات ترکیه دریافت می‌کرد و دستگیری او در این بازه زمانی صرفاً از همان کارهای نفاق گونه رئیس جمهور ترکیه است که می‌خواهد این‌گونه القا کند که در حال مبارزه با تروریسم است!!!

310310

کد خبر 1317749

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خاورمیانه ابوبکر البغدادی سوریه داعش 13 آبان ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ باشگاه استقلال سینمای ایران ازدواج خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در این باره تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد، ظلم و جنایتی بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو امنیت کل منطقه و امنیت اسرائیلی‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به واکنش اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات و آرامش منطقه است.

اردوغان ادامه داد که نباید جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد که روابط تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی همانگونه که قبلا نیز مسوولان گفته بودند، متوقف شده است.

اردوغان تاکید کرد صهیونیست‌ها غزه و فلسطین را به طور کامل نابود کردند.

پس از گذشت ٢٠١ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد