Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی آجرلو مدیرکل اداره ارتباطات و تبلیغات آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسکری(ع)  در این آستان مقدس خبر داد.  

آجرلو توضیح داد: این مراسم  امروز سه شنبه ۱۴ آبان ماه هم زمان با شب شهادت آن حضرت، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری با سخنرانی حجت‌ الاسلام علی پناه و مرثیه سرائی و قرائت دعای توسل با نوای ذاکر اهل بیت حاج حامد رضوانفر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره برگزاری مراسم در روز شهادت امام حسن عسکری (ع) نیز اظهار داشت: روز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه مصادف با روز شهادت آن حضرت بعد از نماز ظهر و عصر در مصلای بزرگ ری نیز سید مرتضی حسینی به مرثیه سرایی در رثای امام حسن عسکری(ع) خواهد پرداخت.

کد خبر 4764136

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی آجرلو مرثیه سرایی حسن عسکری مرتضی حسینی حرم عبدالعظیم الحسنی ع شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران قوه قضاییه یوم الله 13 آبان شهر تهران نیروی انتظامی آبگرفتگی معابر محسن هاشمی سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی بارندگی وضعیت معابر سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی اطلاعیه‌ای زمان و مکان اجرای برنامه شب‌های قدر در اردبیل را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی اطلاعیه‌ای برنامه شب‌های قدر اردبیل را اعلام کرد؛ در این اطلاعیه آمده است:

«ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران و خواهران ایمانی، برنامه مراسم شب‌های قدر در محل مصلّی امام خمینی (ره) اردبیل به شرح زیر اعلام می‌شود:

اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱:۳۰، سخنرانی آیت‌الله سید حسن عاملی ۲۲:۳۰ و احیا شب‌های قدر توسط معظم له پس از سخنرانی آغاز خواهد شد، هم چنین تمهید مقدمات لازم برای انتقال مؤمنین عزیز توسط اتوبوس‌های شهرداری از ساعت ۲۰:۳۰ از محل میادین اصلی شهر انجام پذیرفته است.

لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی حضرت آیت الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.»

کد خبر 739802

دیگر خبرها

  • مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه
  • برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسن (ع) در سقاوه
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام همراه با افطاری خاص
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب‌های قدر
  • برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند