Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:17:25 GMT

پیکر شهید تازه تفحص‌شده مدافع حرم در شهرری تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۰۶۲۲

پیکر شهید تازه تفحص‌شده مدافع حرم در شهرری تشییع شد

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم از میدان شهرری به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.

استقبال مردم ولایت‌مدار شهرستان ری در این مراسم به حدی بود که همه مسیرهای منتهی به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مسدود شد.

تشییع کنندگان با سردادن شعارهای «لاالله‌الاالله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله» و «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» از ایثار و فداکاری این شهید سرافراز تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنان و مردان، پیر و جوان با حضور در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و بار دیگر با شهیدان راه اسلام و مکتب قرآن عهد و میثاقی دوباره بستند.

پیکر این شهید سرافراز و دلاور پس از مراسم تشییع و وداع باشکوه مردم شهرری و اقامه نماز در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در قطعه 50 شهدای مدافع حرم بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

شهید احمد سیرنائبی متولد 1372 در تهران بود که داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) با لشگر فاطمیون عازم سوریه شد، این شهید بزگوار در شانزدهم اردیبهشت 1395 در مبارزه با تکفری‌های داعش در منطقه عملیاتی ویژه در سوریه به مقام شامخ شهادت رسید.

پیکر شهید احمد سیرنائبی به دلیل کمین نیروهای دشمن در نزدیکی آن‌ها بازگردانده نشد و در منطقه ماند تا اینکه پس از مدت‌ها انتظار کشف و به کشور بازگشت.

برچسب‌ها شهرستان ری شهدای مدافع حرم تشییع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری شهدای مدافع حرم تشییع شهرستان ری شهدای مدافع حرم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم میرزایی مادر شهیدان والامقام بیژن و داوود حدّادیان کوپائی دعوت حق را لبّیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.
پیکر مادر این شهیدان بزرگوار از میدان نماز به سمت گلستان شهدای کوهپایه برگزار شد.
شهیدان بیژن ۲۶ مهرماه ۱۳۶۴ در منطقه مریوان کردستان در حین دیده بانی به واسطه موج انفجار ناشی از خمپاره و برادر این شهید، داوود حدّادیان ۱۸ آذرماه ۱۳۶۶ در منطقه فاو بر اثر اصابت ترکش به سر و صورت به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • غیبت احمدی نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش /دولتمردان سابق آمدند +عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داودی
  • تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • (تصاویر) مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی قدس
  • عملیات وعده صادق روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق القدس دمید
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت