Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، منوچهر خواجه دلوئی درخصوص مزایای افتتاح قطعه اول آزادراه تهرانشمال گفت: با افتتاح این قطعه بیش از ۸۶ میلیون لیتر بنزین در سال صرفه جویی می‌شود که بر اساس نرخ بنزین فعلی معادل ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به برخی دیگر از مزایای قطعه اول آزادراه تهران –شمال تصریح کرد: کاهش ۴۴۷ میلیون کیلومتری استهلاک مسافت عبوری، کاهش ۳۷ میلیون تنی آلاینده‌ها و نقش ویژه در کاهش تصادفات از جمله مزایای افتتاح قطعه اول این آزادراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجه دلوئی به نقل قولی از پلیس راه کشور درباره امنیت آزادراه تهران –شمال پرداخت و گفت: از زمانی که منطقه چهار آزادراه در سال ۹۴ افتتاح شده است؛ حدود ۵ میلیون و پانصد هزار خودرو از این منطقه عبور کرده‌اند و حتی یک نفر تلفات نداشته است و این موضوع باعث اقتخار بنیاد مستضعفان است که در جهت حفظ جان هموطنان تلاش کند.

معاون بنیاد مستضعفان با بیان اینکه زمان تردد به شمال کشور با افتتاح قطعه اول آزادراه تهران – شمال کاهش می‎‌یابد؛ گفت: در مواقع عادی این آزادراه موجب کاهش یک و نیم ساعتی تردد به شمال کشور می‌شود و در مواقع پیک این مقدار به بیش از سه ساعت افزایش می‌یابد

خواجه دلوئی در پایان با اشاره به افتتاح قطعه اول آزادراه در بهمن سال جاری افزود: تونل‌های آزادراه تهران – شمال علاوه بر تهویه‌های معمولی دارای تهویه‌هایی مخصوص مواقع آتش است که ایمنی آنها را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/

20 / 20 معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان آزاد راه تهران- شمال منوچهر خواجه دلوئی افتتاح قطعه اول آزادراه تهران – شمال صرفه جویی ۸۶ میلیون لیتری بنزین بهره برداری از قطعه اول آزادراه تهران_شمال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزاد راه تهران شمال افتتاح قطعه اول آزادراه تهران شمال بهره برداری از قطعه اول آزادراه تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی مجذوبی عصر امروز در آئین افتتاحیه مرکز خدمات جامع سلامت زنده‌یاد سلطانی‌صحبت با گرامیداشت هفته سلامت گفت: کلنگ‌زنی مرکز خدمات جامع سلامت زنده‌یاد سلطانی چهار سال پیش انجام شد و امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری این مرکز بهداشتی درمانی هستیم.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت این پروژه ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است اذعان کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از هزینه ساخت این پروژه توسط خیر نیک‌اندیش پرداخت شده است.

رئیس دانشگاه افزود: این پروژه در طبقه در زمینی به متراژ ۶۰۰ مترمربع به بهره‌برداری و افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر از جمعیت استان همدان از خدمات درمانی و بهداشتی مرکز جامع سلامت مرحوم سلطانی بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: در این مرکز خدمات مامایی مراقبین سلامت، زنان و زایمان، تغذیه، روان‌شناسی، دندان‌پزشکی، پزشک عمومی و … ارائه می‌شود.

مجذوبی گفت: متخصصین تغذیه و رژیم درمانی در کلینیک تغذیه دانشگاه علوم پزشکی همدان همه روزه آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز همدانی هستند.

افتتاح کلینیک دندان‌پزشکی در آینده نزدیک

وی از افتتاح کلینیک دندان پزشکی کودکان در بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان خبر داد و افزود: تجهیزات و امکانات مورد نیاز بخش دندان‌پزشکی خریداری و نصب شده است و این کلینیک به زودی افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری مرکز سلامت روانی، اجتماعی جامع‌نگر سراج گفت: تمام بیماران که نظر سلامت روان در سطح یک قرار دارند می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مرکز جامع سلامت خانواده نیز در هفته سلامت افتتاح و بهره‌برداری شد، عنوان کرد: خدماتی همچون مشاوره‌های حین ازدواج، طب کار و… در این مرکز ارائه می‌شود.

مجذوبی خاطرنشان کرد: شش واحد منزل مسکونی ویژه متخصصین در راستای جذب و افزایش پزشک متخصص در شبکه بهداشت شهرستان تویسرکان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085793

دیگر خبرها

  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران