Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@04:07:05 GMT

مطهری از کف گرگی به قرص ضدبارداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۰۹۸۷

مطهری از کف گرگی به قرص ضدبارداری رسید

یکی از دانشجویان در جریان تناقضاتی که در صحبت‌های مطهری بود گفت: آقای مطهری لطفاً قرص ضدفراموشی به‌همراه داشته باشید؛ مطهری در پاسخ با بی‌ادبی تمام گفت: من هم برای شما قرص ضدبارداری دارم!

به گزارش شریان نیوز،امشب کلیپ توهین بی‌ادبانه علی مطهری با یکی از دانشجویان که نسبت به سخنرانی او انتقاداتی داشت در فضای مجازی دست به دست شد و با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
یکی از دانشجویان در جریان تناقضاتی که در صحبت‌های مطهری بود گفت: آقای مطهری لطفاً قرص ضدفراموشی به‌همراه داشته باشید.

مطهری در پاسخ با بی‌ادبی تمام گفت: من هم برای شما قرص ضدبارداری دارم!

بی‌ادبی و اهانت‌های علی مطهری سابقه‌دار است؛ مدتی پیش توهین وی به یکی از منتقدین هم خبرساز شد، در فیلم منتشر شده یکی از شهروندان پس از اتمام سخنرانی علی مطهری در گلپایگان به سراغ وی می‌رود خطاب به مطهری می‌گوید که چرا به جای صحبت در خصوص گرانی‌ها و افزایش قیمت محصولات مختلف مانند پراید درباره عید غدیر سخن گفته است.

مطهری در پاسخ این شهروند را نادان و احمق خطاب می‌کند و این برخورد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی است که موجب به وجود آمدن موجی از انتقادات مردم نسبت وی به شد.

فحاشی مطهری در صحن مجلس!
آنچه قابل توجه است ادبیات زشت و رکیک مطهری است که پیش از این هم درصحن علنی مجلس شورای اسلامی شاهد آن بودهایم؛ مطهری پیش از این هم در مجلس از الفاظی مانند "بتمرگ"، "خفهشو" و "پفیوز" برای صحبت با یک نماینده مجلس استفاده کرده بود.

تیر ماه سال ۸۹ بود که علی مطهری نماینده مردم تهران، در مخالفت با فوریت طرح معتبر بودن اساسنامه جدید دانشگاه آزاد مصوب شورای عالی فرهنگی، با خواسته بیش از ۱۵۰ نماینده مخالفت کرد و گفت که باید منتظر نظر شورای نگهبان ماند.

وی سپس با متهم کردن منتقدان اقدام اخیر مجلس به استفاده ابزاری از بیانات رهبر انقلاب، در سخنانی اظهار داشت: آقای حسینیان در صحبت‌های خود گفتند به این طرح رای بدهید تا مشکلات اصولگرایان حل شود، اما باید گفت: اصولگرایان هیچ مشکلی جز شما و امثال شما و آقای کوچک اف ندارند!

پس از این سخنان و سکوت چند لحظه‌ای همه نمایندگان، کوچک‌زاده به نشانه اعتراض به این اهانت، یک شی را به سمت مطهری پرتاب کرد.

مطهری هم سپس کوچک زاده را با عبارات رکیکی، چون "خفه شو"، "بتمرگ سر جات" و "پفیوز" آماج توهین‌های خود قرار داد.
خفه‌شو مرتیکه!
سال ۸۹ علی مطهری در مجلس هشتم، پس از ناکامی در متقاعد کردن اعضا در کنار زدن غلامعلی حدادعادل از ریاست کمیسیون ادبیات غیرمحترمانه و همراه با فحاشی را به‌کار برد؛ در این جلسه رسایی خطاب به مطهری گفت: آقای یحیی‌زاده می‌خواسته شما را امتحان کند که علی مطهری در واکنش به این جمله رسایی، با لحن بی‌ادبانه‌ای گفت: "خفه‌شو مرتیکه"هنگامی که رسایی به این ادبیات مطهری انتقاد کرد و گفت: این چه بی‌ادبی است و چه معنی دارد؟ مطهری بار دیگر همان جمله اهانت‌آمیز را تکرار کرد. رسایی در واکنش گفت: اگر امثال ما خفه می‌شدیم که وضعیت شما اینگونه مشهود نمی‌شد که برای بار سوم هم مطهری همان جمله را تکرار کرد.

چاپلوس و آشوبگر خواندن نمایندگان مردم با طعم کف‌گرگی
علی مطهری در بحبوحه انتخابات مجلس با انتقادی شدیداللحن شورای نگهبان را مورد حمله شدید قرار داده و گفته بود که شورای نگهبان افراد حر و آزاده را رد صلاحیت کرده و افراد چاپلوس را تایید می‌کند. البته مطهری به این پرسش پاسخ نداد که طی سه دوره‌ای که نماینده مجلس بوده، به چه دلیل تایید صلاحیت شده است!

وی در جایی دیگر نیز نمایندگان را آشوبگر خواند؛ اسفند سال گذشته و در صحن علنی مجلس نماینده قائم شهر خواستار طرح پیشنهاد ممنوعیت انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی شد. علی مطهری که در غیاب علی لاریجانی اداره مجلس را بر عهده داشت، به دلیل آنکه این پیشنهاد ماهیت بودجه‌ای ندارد، اجازه طرح آن را نداد. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و بحث و جدل میان نمایندگان استان‌های شمالی و علی مطهری بالا گرفت. متأسفانه علی مطهری که سابقه توهین در صحن علنی را پیش از این هم داشت، این بار هم مسیر توهین در پیش گرفت؛ او به نمایندگان معترض لقب آشوبگر داد و با دست بر سینه یکی از نمایندگان زد!

مطهری همچنین آذرماه سال گذشته با اشاره به کف‌گرگی زدن به یکی از نمایندگان در گذشته در مراسمی به متاسبت روز دانشجو ضمن حمایت از آزادی بیان گفته بود: «درباره حصر در مجلس نهم داد و فریاد کردند و ابوترابی نطق مرا قطع کرد و من گفتم نطقم باید تمام شود و یکی کت من را می‌کشید و من او را هل می‌دادم پنج متر آنور‌تر می‌رفت. بعد گفتند کف گرگی زده البته گاهی کف گرگی هم برای کسانی که جلوی آزادی بیان را می‌گیرند لازم است.»
افراطی خواندن ۴ میلیون نفر مردم ایران!
بی شرمی علی مطهری در سخنان گذشته در مجلس به حد وفور یافت می‌شود؛ وی پس از انتخابات سال ۹۲ با ادبیاتی زشت و گستاخانه به ۴ میلیون ایرانی رسما توهین کرد و نام افراطی بر آن‌ها نهاد. او با اشاره به اینکه در انتخابات اخیر افراطیون فقط چهار میلیون رای داشته اند با طعنه و کنایه به سعید جلیلی و چهار میلیون رای ایشان اشاره کرد و با چشمانی بسته آن هم در ماه مبارک رمضان به تمام آن‌هایی که به انتخاب مورد نظر خودشان پایبند بودند تاخت.
داعشی خواندن مقام قضایی!
در تاریخ سی ام آبان ماه سال ۹۵ سخنرانی علی مطهری به دستور دادستان و با هدف جلوگیری از تنش و آشوب در مشهد لغو شد. وی سپس نامه‌ای به رییس جمهور نوشت و لغو سخنرانی خود توسط یک مقام ارشد قضایی را "داعش گونه" توصیف کرد. چند روز بعد به دلیل به کار بردن این واژه عذرخواهی کرد.
حمله به خبرگان غیرهمسو!
«روال کار مجلس خبرگان این است که سالی دو بار دور هم جمع می‌شوند و ناهار و شامی می‌خورند و چند تهاجم به فتنه گران می‌کنند و چند تذکر فرهنگی به دولت یازدهم می‌دهند و تمام».
این جملات هم تنها بخشی از اظهارات علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است که در شماره ۱۲ هفته نامه خبری – تحلیلی صدا منتشر شد.
۹ دی یوم‌الشیطان است!
مطهری پس از سالگرد ۹ دی سال ۹۳ در نطقی، ۹ دی را یوم‌الشیطان خواند؛‌ی در بخشی از سخنانش در مجلس گفت: صدا و سیما در ایام ۹ دی بر طبل تفرقه کوبید در حالی که ۹ دی مردم فارغ از اقدامات تفرقه‌افکنانه دو طرف فتنه برای وحدت به خیابان آمدند و اگر این حرکت مردم به گونه‌ای دیگر تفسیر شود این روز یوم‌الله نیست بلکه یوم‌الشیطان است.

باید منتظر ماند و دید که آیا هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اراده‌ای برای برخورد با این ادبیات زشت علی مطهری دارد یا خیر!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس، با ۱۶۷ رای موافق، ۱۹ رای مخالف و ۷ رای ممتنع از مجموع ۱۹۳ رای ماخوذه، گزارش مذکور را به قوه قضاییه ارجاع دادند.

علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی در جریان قرائت این گزارش در صحن علنی گفت: سازمان حفظ نباتات به طور مستقیم و غیرمستقیم با ایمنی غذایی و سلامت مردم و ایجاد بیماری‌های مردم اعم از جهش ژنتیکی، نقص جنین و مشکلات تنفسی ارتباط داشته و عوارض سموم شیمیایی و به تبع آن عوارض زیست محیطی و جانوری از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح قانون حفظ نباتات گفت: قطعاً بدون این تغییرات و تحول اساسی استمرار وضعیت گذشته و فعلی بر وخامت بیشتر به ویژه در افزایش امراض انسانی و به تبع آن افزایش هزینه‌های درمانی جامعه قطعی خواهد بود.

نمایندگان مجلس در جلسه ۴ مرداد ۱۴۰۱ صحن مجلس با انجام تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حفظ نباتات موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور