Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سفیر ژاپن در ایران درباره حذف ایران از فهرست دریافت کنندگان روادید جدید کار در ژاپن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از چمدان، «سایتو میتسوگو»  سفیر ژاپن در ایران در زمینه مشکل روادید کار برای ایرانی‌ها در ژاپن گفت: کارگران ایرانی به دلایل کنسولی از فهرست دریافت‌کنندگان روادید جدید کار در ژاپن حذف شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگران ایرانی زیادی در گذشته در ژاپن کار می‌کردند و کارشان برای کشور ما بسیار باارزش بود. اطلاع دارم که اکنون هم بخشی از نیروی کار ایرانی علاقمند به اشتغال در ژاپن هستند. ژاپن پذیرش نیروی کار خارجی را افزایش داده است و من امیدوارم بتوانم تسهیلاتی برای اشتغال نیروی کار ایرانی در ژاپن فراهم کنم.

سایتو درباره پشتوانه تاریخی و فرهنگی در روابط دو ملت نیز گفت: آثار تاریخی، فرهنگی و هنری ایران، بیش از هزار سال پیش وارد ژاپن شد. مشابه همین آثار، در ایران نیز کشف شده است. تصمیم داریم این آثار مشترک فرهنگی را به نمایش بگذاریم تا مخاطبان با پیشینه روابط دو ملت، بیشتر آشنا شوند. به عنوان مثال در گنجنامه برخی امپراتوران ژاپن، آثار هنر ایرانی را می‌توان یافت که مشابه آن در موزه ملی ایران نیز دیده می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایران ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، انگلیس اعلام کرد که ۱۳ نهاد جدید را در ارتباط به حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.

خبرگزاری اسپوتنیک هم اعلام کرد که دولت انگلیس اعلام کرد که نیروی دریایی سپاه پاسداران و ستاد کل نیروهای مسلح ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل به فهرست تحریم‌های لندن اضافه کرده است.

این خبر در حالی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا هم اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در واکنش به حمله ایران به اسرائیل در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

این وزارتخانه افزود که پنج شرکت را که برای شرکت فولاد خوزستان مواد اولیه فراهم می‌کردند، تحریم کرده است. 

بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادها و افرادی که تحریم شده اند، به ایران در زمینه تولید و گسترش برنامه پهپادی کمک می‌کردند.

وزارت دارایی آمریکا نیز اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه برنامه پهپادی و صنعت فولاد و شرکت‌های خودروسازی ایران به اتهام نقش داشتن در حمله به اسرائیل تحریم کرده است.

کد خبر 6082062

دیگر خبرها

  • چالشهای آنلاین شدن ویزای شنگن
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند
  • پرونده ثبت جهانی آسبادهای خراسان جنوبی در حال تکمیل است
  • پاسخ ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
  • پاسخ سفیر ایران به سفیر رژیم صهیونیستی در باکو: ایران فرزند نامشروع و لوس غرب در منطقه را ادب کرد/ از این‌ پس کوچکترین شرارت شما پاسخ کوبنده ای دریافت خواهد کرد
  • پاسخ سفیر ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشورهای عضو شانگهای برقرار شود
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشور‌های عضو شانگهای برقرار شود
  • گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند