Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص رویکرد تصفیه خانه های فاضلاب در استان تهران با بیان این که احداث سد ماملو و لتیان سبب کاهش حق آبه دشت ورامین شده است، افزود: به همین دلیل معادل آب ماملو و لتیان و ابی که به تهران رفته است، به دشت ورامین پسآب داده می شود.

وی در مورد فاضلاب فردوسیه شهریار نیز گفت: پساب تصفیه خانه های فاضلاب در فردوسیه جایگزین آبی که کشاورزان از چاه برداشت می کنند، می شود و این سبب جلوگیری از کاهش سطح آب سفره های زیرزمینی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران از تخصیص حقآبه ری از محل راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب نیز خبر داد و گفت: با راه اندازی مدول ۷ و ۸ تصفیه‌خانه فاضلاب تهران، درصدی از پسآب آن به دشت ری اختصاص می‌یابد.

کد خبر 4764246

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا بختیاری شرکت آب و فاضلاب استان تهران تصفیه خانه فاضلاب یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند مشهد قزوین شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پروژه فاصلاب شهرهای شمالی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأسیسات فاضلاب شهر گناوه اکنون ۹۲ در صد پیشرفت داشته و در انتهای سال ۱۴۰۲ انتخاب پیمانکار جهت احداث ایستگاه پمپاژ PSD (کوی شهید مطهری) صورت گرفته است.

وی بیان کرد: این پروژه به عنوان یکی از بخش‌های اصلی باقیمانده از تأسیسات فاضلاب گناوه در حال تجهیز کارگاه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی تأسیسات فاضلاب شهر دیلم نیز طرح تا پایان سال ۱۴۰۲، به حدود ۹۰ در صد رسیده است.

عالی یادآور شد: پروژه‌های فعال برای تکمیل تأسیسات فاضلاب دیلم اکنون پروژه احداث ایستگاه پمپاژ شماره ۷ و ۸ (کوی فرهنگیان) با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصد در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: همچنین در انتهای سال ۱۴۰۲، انتخاب پیمانکار جهت احداث ۶ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهر دیلم صورت گرفته که در حال تحویل زمین و تجهیز کارگاه جهت شروع عملیات اجرایی قرار دارد.

عالی اظهار کرد: در صورت تأمین اعتبار پروژه‌ها انتظار می‌رود پرونده پروژه‌های در حال احداث شبکه فاضلاب شهرهای گناوه و دیلم در سال جاری بسته شود.

کد خبر 6083097

دیگر خبرها

  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پروژه فاصلاب شهرهای شمالی استان بوشهر
  • کدام پروژه ها در منطقه ۲ به بهره برداری رسیدند؟ | آخرین وضعیت پروژه انتقال پساب از تصفیه خانه شهرک قدس
  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • آبرسانی به ۵۰۰۰ روستای کشور
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند