Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر خودرو و پارس جنوبی جم قرار است در دیداری حساس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در مشهد به مصاف هم بروند. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز گذشته با دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در اهواز کلید خورد که پرسپولیس با تک گل ترابی فولاد را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این رقابت‌ها در این هفته قرار است ظرف امروز و جمعه نیز ادامه پیدا کند و برای مشهدی‌ها نیز هفته حساسی در پیش است و آنها قرار است مقابل پارس جنوبی جم صف آرایی کنند.

دیداری که در مشهد و در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد و شهر خودرو پس از چندین هفته مقابل تماشاگران خودی به میدان می‌رود و با توجه به یک دیدار عقب مانده می‌تواند با پیروزی در این دیدار خانگی برای صدرنشینی خیز بلندی بردارد.

لیگ برتر فوتبال| توقف شهر خودرو در تهران/ شاگردان گل‌محمدی از سبقت از تراکتور بازماندندحاشیه دیدار سایپا - شهر خودرو| همچنان خبری از فروش بلیت الکترونیکی نیست؛ رایگان وارد شوید!لیگ برتر فوتبال| تساوی یک نیمه‌ای سایپا و شهر خودرو

شهر خودرو چند وقتی است که در مشهدمقدس به میدان نرفته و در واقع آخرین دیدار آنها در مشهد دیدار با نفت مسجد سلیمان در جام حذفی بود که با شکست مشهدی‌ها همراه بود.

شاگردان یحیی گل محمدی قطعا نبرد سختی را برابر پارس جنوبی جم در پیش دارند که در آخرین دیدار خود موفق شده‌اند سپاهان را در جم متوقف کنند.

پارس جنوبی نیز پس از پشت سر گذاشتن مسائل مربوط به مشکلات مالی که البته هنوز معلوم نیست حل شده یا خیر، پای در این میدان می‌گذارد.

گل محمدی و کمالوند هر دو اعتقاد به بازی هجومی دارند و پارس حتی در دیدار با استقلال تهران در آزادی نیز بازی بسته‌ای را به نمایش نگذاشت و همین مسئله می‌تواند نویدبخش بازی جذابی در ورزشگاه امام رضا(ع) باشد.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید

ایسنا/بوشهر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر درپارس جنوبی به ۴۲ درصد رسید.

سخاوت اسدی با اعلام این خبر افزود: تعداد نیروهای این منطقه ویژه در زمینه استخدامی ۵۹ هزار نفر می باشند که ۴۱.۸ درصد آن بومی استان بوشهر هستند.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی استخدام شدند که این تعداد به غیر از نیروهای کارگری به کار گرفته در این صنایع است.

به گفته وی، یکی از برنامه‌های مهم این سازمان توجه به اشتغال نیروهای بومی است که در قالب یک آزمون و برای جذب ۸۵۸ نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی، ۳۲۲ نفر استخدام و ۵۳۶ نفر دیگر امسال با برگزاری آزمون استخدامی جذب می شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز کاهش تولید گاز پارس جنوبی از ۱۴۰۴
  • روانخواه از دو نفر حلالیت طلبید و رفت!
  • آغاز افت تولید گاز پارس جنوبی از ۱۴۰۴
  • گل های برتر توماس مولر در تقابل با دورتموند / فیلم
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید