Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «احمد سیرنائبی» پس از گذشت ۳ سال از شهادتش در شهرری تشییع شد. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، صبح امروز پیکر شهید مدافع حرم «احمد سیرنائبی» همزمان با شب شهادت امام حسن عسگری(ع) با استقبال پرشور مردم ولایتمدار شهرستان ری از میدان اصلی شهرری به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در حاشیه این مراسم اظهار داشت: شهید سیرنائبی از لشگر فاطمیون و جزو شهدای تازه تفحص شده است که در 16 اردیبهشت 1395 در مبارزه با تکفیری‌های داعش در منطقه عملیاتی ویژه در سوریه به درجه رفیع شهادت رسیده است.

پیکر شهید «مرتضی صراطی» در اصفهان تشییع و به خاک سپرده شدپیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس در آبادان تشییع شدتشییع باشکوه پیکر شهید خط‌شکن در فلاورجان؛ شهید توکلی در زادگاهش آرام گرفت

وی افزود: شهید سیرنائبی متولد 1372 بود که پس از تفحص‌های اخیر در منطقه عملیاتی ویژه سوریه شناسایی و به کشور بازگشته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری خاطرنشان کرد: پیکر پاک این شهید والامقام پس از 3 سال دوری پس از تشییع باشکوه در شهرری برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم

حاجیه خانم زینب فخفوری مادر شهید بزرگ کیانی در جوار فرزند شهید در گلزار شهدای کردکوی به خاک سپرده شد.

شهید بزرگ کیانی متولد بهمن ۱۳۵۴ بود و ۶ خردادماه ۱۳۷۶ در منطقه بردسیر استان کرمان در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • فردا؛تشییع و خاکسپاری پیکر جانباز شیمیایی در خرم آباد
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم
  • تشییع پیکر مادر شهید؛ کردکوی
  • نام‌گذاری پل دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی به نام شهید مدافع حرم
  • پیشنهاد نامگذاری پل جدیدالاحداث به نام یکی از شهدای مدافع حرم ری