Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه جمعی از مدیران، معاونان و کارکنان با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در این مراسم گفت: مدیران بنیاد شهید تهران بزرگ امروز به مناسبت انتصاب مدیریت جدید این نهاد با حضور در حرم امام خمینی(ره) و گلزار شهدا برای خدمات‌رسانی بهتر به خانواده‌های معزم شهدا با بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.

حمید علی صمیمی با اشاره به اینکه اجرای طرح سپاس، رسیدگی به خانواده‌های معزم شهدا، جانبازان و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های مدیریت جدید بنیاد شهید وامور ایثارگران است، اظهار داشت: رسیدگی درخواست‌های قانونی و اجرایی خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اصلی‌ترین برنامه دوره مدیریت جدید است.

برچسب‌ها استان تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران حرم امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران حرم امام خمینی ره استان تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران حرم امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی

  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی با حضور در منزل فرزند شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی که نقش مهمی در اتحاد شیعه و سنی و انتشار پیام نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سیستان داشت، دیدار و گفتگو نمود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: این شهيد والا مقام اولين كسی بود كه طرح عدم كفايت بنی صدر را امضا و مطرح کرد و به عنوان یکی از پیروان واقعی امام خمینی (ره) و به همراه یارانش چون شهید بهشتی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  که از دوران تحصیل در مشهد با او آشنا بود، خدمات قابل توجهی به منطقه و کشور ارائه کرد.

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی در منطقه، پایگاه مستحکمی برای مبارزین و کسانی که از سوی رژیم به این استان تبعید می‌شدند خصوصا مرحوم آیت الله طالقانی، حضرت آیت الله خزعلی عضو شورای نگهبان،  آیت الله صلواتی از مدرسان حوزه علمیه قم،  مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ایزدی نجف‌آبادی امام جمعه نجف‌آباد و حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی از علمای رفسنجان بود. 
 
 آن شهید در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته انقلاب اسلامی و دادگاه انقلاب اسلامی کرد.  

 وی در سال ۱۳۵۹ به‌عنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی مطرح شد و به مجلس راه یافت و در سنگر مجلس یکی از چهره‌های صدیق و پیرو خط امام بود و در یکی از سخنرانی قبل از دستور مجلس ایشان در رابطه با توصیف امام راحل گفت: «وجود این رهبر عظیم‌الشأن معجزه تاریخ است». 

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی سرانجام در میدان مبارزه با خطوط انحرافی و ضدانقلاب در هفتم تیرماه سال ۶۰ به‌همراه شهید آیت الله بهشتی و بیش از هفتاد و دو تن از بهترین یاران امام و انقلاب اسلامی، در فاجعه جانسوز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به‌دست یکی از منافقان به شهادت رسید و روح مطهرش در جوار کبریا به لقاء الله رسید، مزار شریفش در شهرستان زابل در جوار شهداء جنگ تحمیلی محل زیارت عاشقان و دلباختگان امام و انقلاب است.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل