Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینیسیوس جونیور تایید کرد که پیشنهاد باشگاه بارسلونا را رد کرده و با توجه به علاقه قلبی خود به رئال مادرید تصمیم گرفته که به این تیم بپیوندد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازیکن برزیلی در می 2017 ( خرداد 96 ) قرارداد خود با رئال مادرید را امضا کرد اما بلافاصله به این تیم ملحق نشد و تا تولد 18 سالگی خود که سال گذشته بود برای انتقال به سانتیاگو برنابئو صبر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینیسیوس خیلی سریع تحت فشارهای زیادی قرار گرفت چرا که پس از نیمار به دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال برزیل تبدیل شده بود. وینیسیوس نیز مانند هموطن خود توجه مدیران بارسلونا را به خود جلب کرده بود اما حالا این بازیکن 19 ساله می گوید که انتقال به رئال مادرید بهترین تصمیم برای زندگی حرفه ای او بوده است.

وینیسیوس در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آس اظهار داشت: " من فکر می کردم این خبرها درست نیست و فقط شایعات روزنامه هاس. من از رئال و بارسا پیشنهاد داشتم. پدرم به من گفت که باید انتخاب کنم و من باید از قلبم پیروی می کردم. این باورنکردنی بود. در برزیل چیزی شبیه به این بود. روز بسیار خاصی بود. من در آن روز و در مراسم معارفه بسیار عصبی بودم چون باید اسپانیایی حرف می زدم و هنوز خیلی به این زبان آشنایی نداشتم. علاوه بر این رونالدو برای مراسم معارفه آمده بود و او یک اسطوره در دنیای فوتبال است. من بسیار خوشحال بودم. این یکی از خوشحال کننده ترین روزهای زندگی من بود. "

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وینیسیوس تیم فوتبال بارسلونا تیم فوتبال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است

دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ پس از تساوی ۱-۱ در نهایت با برتری شاگردان کارلو آنچلوتی در ضربات پنالتی به پایان رسید. رودری بعد از این بازی بسیار ناامید و عصبانی به نظر می رسید.

به نقل از ESPN؛ هافبک اسپانیایی سیتیزن ها گفت:

همه دیدند که فقط یک تیم در زمین بود؛ فقط یک تیم در زمین فوتبال بازی کرد و سپس در ضربات پنالتی ... 

شانس در ضربات پنالتی تعیین کننده است و طبق معمول شانس در سمت رئال مادرید بود. رئال مادرید از این ویژگی برخوردار است؛ آنها حتی در بازی هایی که به سختی از محوطه جریمه خودی خارج می شوند هم می توانند برنده شوند. توضیح دادن این وضعیت واقعا دشوار است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی: از بچگی آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را داشتم؛ با ۲۰۰ درصد توان‌مان بازی ‌می‌کنیم
  • پیش‌بینی لامین یامال؛ بارسلونا 3-1 رئال مادرید را می‌برد / عکس
  • آرتورو ویدال همه را شگفت‌زده کرد: دوست داشتم برای رئال مادرید بازی کنم!
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد