Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال کشورمان نامزد کسب جایزه بهترین تیم ورزشی آسیا در سال ۲۰۱۹ شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت «SPIA Asia» مثل سال های گذشته 10 نامزد کسب عنوان «بهترین تیم ورزشی قاره کهن» در سال 2019 را معرفی کرد.

تیم ملی والیبال ایران که موفق شد در سال جاری قهرمانی آسیا را بار دیگر کسب کند، نامزد این جایزه ارزشمند آسیایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقیب اصلی ایران در کسب این جایزه تیم ملی فوتبال قطر است.

در بخش جوایر فردی ایران نماینده ای در لیست نامزدها نداشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال قهرمانی آسیا تیم ملی فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد

مسابقات والیبال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های رفسنجان و بم به ترتیب دوم و سوم شدند.

 محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای استان گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی زیرساخت اصلی ورزش قهرمانی و شناخت استعداد‌های بالقوه ورزشی است.

وی با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مقام قهرمانی از سوی دانش آموزان استان در مسابقات کشوری افزود: ۷ دانش آموز کرمانی نیز به تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.

منوچهری نژاد با اشاره به ساخت و تجهیز فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در استان از تکمیل روند ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های قلعه گنج، عنبر آباد، زرند، ریگان، نرماشیر، انار و کوهبنان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد/ واجد شرایط رقابت در اسکار
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد