Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری و تلاش مستمر شبان مدیر جهاد کشاورزی و قاسمی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و موافقت سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی ، مرکز خرید حمایتی زعفران سال ۹۸ در شهرستان خلیل آباد فعال می شود.

به گزارش قدس آنلاین از خلیل آباد، مهندس جواد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سال جاری زعفران کاران  شهرستان متحمل رنج سفر به شهرستانهای مجاور و اتلاف وقت نخواهند شد و زعفران تولید سال ۹۸ کشاورزان توسط مرکز خرید حمایتی سازمان تعاون روستایی شهرستان به مباشرت اتحادیه تعاون روستایی تحویل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس دستور العمل ابلاغی و گرید بندی ، زعفران کشاورزان خریداری خواهد شد افزود: ابتدا کشاورزان  معرفی نامه از جهاد کشاورزی مبنی بر تایید سطح زیر کشت و میزان تولید تهیه کرده و سپس با در دست داشتن مدارک معتبر هویتی ( اصل و فتو کارت ملی و شناسنامه ) منطبق با معرفی نامه جهاد کشاورزی  به مرکز خرید شهرستان واقع در نبش چهار راه محمد آباد اداره تعاون روستایی شهرستان مراجعه کنند .
رئیس اداره تعاون روستایی خلیل آباد  با اشاره به اینکه،  شبکه از خرید محصول تولید سال گذشته معذور میباشد بیان کرد: پس از تائید نمونه محصول سال ۹۸ که به میزان ۵ گرم توسط آزمایشگاه تهیه خواهد شد قیمت ها به این شرح خواهد بود،  پوشال معمولی هر کیلو گرم ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ، پوشال مرغوب هرکیلوگرم ۹ میلیون تومان، شبه نگین هر کیلوگرم ۹ میلیون و پانصد هزار تومان و  نگین هرکیلوگرم ۱۰ میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زعفران خلیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید

در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱٠ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور نماینده دادستان، مدیریت جهادکشاورزی، مسئول و کارشناسان یگان حفاظت امور اراضی، نیروی انتظامی، ۶ هزار مترمربع از اراضی زراعی کشاورزی منطقه سراب نیلوفر شهرستان خرم آباد که بصورت غیر قانونی اقدام به قطعه بندی، دیوار کشی کرده بودن تخریب وبه چرخه کشاورزی بازگردانده شد.

سرهنگ مسلم مویدی از کشاورزان و متقاضیان اجرای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی خواست:قبل از هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند و از راهنمایی کارشناسان امور اراضی بهره‌مند شوند.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی ادامه داد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی است و هم‌استانی‌های عزیز برای هر گونه فعالیت در اراضی کشاورزی به جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه