Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخشی عضوی از تیم ملی تکواندو صربستان شد

طرفداری- ملی‌پوش تیم تکواندو ایران با تغییر تابعیت برای کشور صربستان به میدان خواهد رفت.

به گزارش طرفداری، در حالی که این روزها حواشی زیادی در خصوص کوچ ورزشکاران ایرانی، فرار استعدادهای ورزشی ایران و پذیرفتن تابعیت دیگر کشورها توسط آنان به گوش می رسد، در آخرین اقدام، مهدی خدابخشی، ملی‌پوش تکواندو ایران که در سال گذشته با یکی از ملی‌پوشان تیم بانوان صربستان ازدواج کرده بود، رسما تصمیم خود را برای ادامه فعالیت ورزشی همراه با تیم ملی تکواندو صربستان گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب که در آخرین رنکینگ اعلامی از سوی فدراسیون جهانی تکواندو در ماه نوامبر، مهدی خدابخشی به جای پرچم ایران، پرچم کشور صربستان مقابل نامش قرار گرفته و از این پس عضو تیم ملی تکواندو این کشور است. خدابخشی در رتبه 48 در وزنه 87 کیلوگرک قرار دارد. این در حالی است که در رنکینگ ماه گذشته المپیک،  مهدی خدابخشی به عنوان نماینده ایران حضور داشت، اما با طی فرآیند تغییر تابعیت او دیگر می‌تواند برای کشور صربستان به میدان برود.

بر همین اساس نیز مهدی خدابخشی در تورنمنت بین‌المللی صربستان در وزن 87 کیلوگرم به عنوان نماینده صربستان به رقابت پرداخت و با کسب مدال برنز نخستین مدال خود را نیز برای این کشور کسب کرد. خدابخشی در زمان حضورش در ایران موفق به کسب 3 مدال طلای مهم شد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهران برخورداری؛ دشت اولین سهمیه تکواندو در پاریس | سهمیه‌های المپیکی

مهران برخورداری، تکواندوکار ایرانی در سال 1402 جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد

طرفداری | مهران برخورداری، تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم ایران، در روز دوم مسابقات گرنداسلم ووشی چین با کسب مدال طلا، سهمیه حضور در المپیک 2024 پاریس را به دست آورد.

برخورداری در این مسابقات پس از غلبه بر حریفانی از قزاقستان، چین و ازبکستان، در فینال به مصاف جسوربک جایسانوف از ازبکستان رفت و با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید.

این اولین سهمیه المپیک تکواندوی ایران در المپیک 2024 پاریس است.

برخورداری پس از کسب این سهمیه گفت:

این سهمیه فقط با تلاش من نبود و همه اعضای تیم ملی تلاش کردند تا من بتوانم این عنوان مهم را به دست آورم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را در پاریس داشته باشم و باعث سربلندی ایران و خانواده بزرگ تکواندو شوم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • کیمیا علیزاده به تیم ملی تکواندو بلغارستان پیوست
  • مهران برخورداری؛ دشت اولین سهمیه تکواندو در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • بانوی مسیحی آمریکایی در نهاوند مسلمان شد
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد