Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، «مالخاز آمویان» کشتی‌گیر ارمنستانی تیم سیناصنعت ایذه و قهرمان جوانان جهان درباره انتخابش به عنوان برترین کشتی‌گیر هفته ششم لیگ‌برتر کشتی فرنگی اظهار داشت: خیلى خوشحالم در کشورى که در کشتى صاحب سبک است، به عنوان کشتى‌گیر برتر انتخاب شدم. راستش را بخواهید از شنیدن این خبر سورپرایز شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:سوریان: قهرمانی فرنگی کاران امید در رقابت های جهانی اتفاق بزرگی بود

وی درباره کشتی وزن ۷۲ کیلوگرم با تیم دانشگاه آزاد که با برتری او و ضربه فنی حریف به اتمام رسید، عنوان کرد: کشتى خوبى بود، کشتى‌هاى حریفم را دیده بودم. او کشتی‌گیر خوبی بود، اما خوشحالم که این مسابقه با پیروزى من به پایان رسید. هر چند در چنین مسابقاتى مثل لیگ پیروزى تیمى مهم‌تر از پیروزى فردى است.

قهرمان کشتی فرنگی جوانان جهان ادامه داد: من سابقه حضور در لیگ کشتی آلمان را هم دارم. با این حال حس من وقتی در ایران کشتی می‌گیرم، متفاوت است. کشتی گرفتن در ایران قطعا برایم جذابیت‌های بیشتری دارد.

آمویان درباره کیفیت لیگ ایران هم گفت: کیفیت لیگ ایران با اضافه شدن کشتى‌گیران امید بهتر از قبل خواهد شد و رقابت‌ها نزدیک‌تر خواهد بود. با شناختى که به واسطه شرکت عمویم در ادوار قبل لیگ ایران، از این رقابت‌ها دارم، به نظرم لیگ کشتی ایران با کیفیت خوبی برگزار می‌شود. امسال هم می‌بینیم در تیم‌های مختلف کشتی فرنگی و آزاد از کشتی‌گیران خوب خارجی استفاده می‌شود و همین موضوع باعث شده لیگ ایران مورد توجه کشور‌های مختلف قرار بگیرد. فکر می‌کنم این اتفاقات کیفیت لیگ ایران را بالاتر می‌برد.

وی در پایان با اشاره به حضور سیناصنعت ایذه در نیمه‌نهایی افزود: تیم سیناصنعت ایذه از مدیریتى خوب و کادرفنى لایق و کشتى گیرانى باغیرت و با کیفیت برخوردار است. امیدوارم با اتحاد و همدلى اعضاى تیم و تدبیرسرمربى بتوانیم قهرمان لیگ ایران شویم.

بیشتر بخوانید:تیم ملی امید کشتی فرنگی کشورمان به ایران بازگشت

انتهای پیام/

صحبت‌های برترین فرنگی کار هفته ششم لیگ برتر کشتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس

امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال 2023 آسیا انتخاب شد...

طرفداری| در مجمع سالیانه شورای کشتی قاره کهن به امین میرزازاده لوح تقدیر اهدا شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال 2023 میلادی به عنوان برترین فرنگی کار سال آسیا معرفی شد. نماینده ایران به عنوان نامزد آقای ورزش ایران در سال 1402 هم معرفی شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند
  • میرزازاده و درستکار در بین برترین‌های سال آسیا
  • میرزازاده و درستکار برترین‌های کشتی آسیا لقب گرفتند
  • میرزازاده، برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس
  • امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد