Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:40:36 GMT

شهرام الله‌آبادی رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۲۶۸۴

شهرام الله‌آبادی رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی، رئیس ۴ سال آینده هیئت تکواندو استان اصفهان انتخاب شد. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان اصفهان ظهر امروز سه‌شنبه با حضور سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و اعضای مجمع انتخاباتی در سرای ورزشکاران استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس موسوی‌نسب، جواد ابن‌یمین، امیرحسین پورحبیب، فرشته عبداللهی، علیرضا جمشیدی، محمدحسین قورچانی، احمدرضا امیدی، احمد مثقالی، شهرام الله‌آبادی، فرامرز عیدی‌وندی، حسین مطیعی‌مهر، غلامرضا عابدی و هاشم افضلی 13 کاندیدای این انتخابات بودند.

فرشته عبداللهی در اعتراض به روند ثبت‌نام از کاندیداهای هیئت تکواندو استان و روند برگزاری مجمع و پس از انتقاد از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان در این خصوص اعلام انصراف کرد. محمدحسین قورچانی و احمد مثقالی نیز از شرکت در انتخابات کناره‌گیری کردند.

ورزش اصفهان و 130 روز بدون انتخابات؛ تکلیف هیئت‌های بدون رئیس چه می‌شود؟واکنش رئیس مجمع نمایندگان استان به احتمال تغییر در مدیریت ورزش اصفهان‌‌ماجرای پیامک اداره‌کل ورزش اصفهان به روسای هیئت‌های ورزشی چه بود؟

فرامرز عیدی‌وندی نیز اعتقاد داشت فرآیند برگزاری انتخابات دارای اشکال است و به نفع شهرام الله‌آبادی انصراف داد. همچنین سیروس موسوی‌نسب نیز در زمان رای‌گیری اعلام انصراف کرد.

در نهایت شهرام الله‌آبادی با کسب 9 رای از 17 رای اعضای مجمع به عنوان رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان انتخاب شد.امیرحسین پورحبیب نیز 8 رای کسب کرد.

به گزارش تسنیم، فرهاد رستم‌‌شیرازی رئیس پیشین این هیئت شهریورماه سال گذشته و زمانی که حدود یک سال از دوران ریاستش باقی مانده بود، ترجیح داد مانند رئیس اسبق این هیئت یعنی مصطفی رئیسی از سمت خود کناره‌گیری کند.

پس از استعفای رستم‌شیرازی، حسین کفعمی که سابقه ریاست هیئت تکواندو استان و فعالیت در باشگاه‌های ذوب‌آهن، سپاهان و پیکان را داشت از 17 شهریورماه 97 به‌عنوان سرپرست هیئت تکواندو استان منصوب شد؛ حکمی که 18 آذرماه 97 نیز دوباره تمدید شد، اما با وجود 2 بار ثبت‌نام از کاندیداها انتخابات این هیئت برگزار نشد و کفعمی بازنشسته نیز از سرپرستی هیئت کناره‌گیری کرد تا همه چیز برای هیئت تکواندو از نو آغاز شود.

این بار رئیس فدراسیون تکواندو در حکمی مرتضی استکی نایب‌رئیس هیئت تکواندو استان را از 11 تیرماه امسال به‌عنوان سرپرست این هیئت منصوب کرد و انتخابات این هیئت سرانجام امروز برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲