Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۱۴ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سراید مسجد سلیمانی به قتل رسید

جانمراد داوودی رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان گفت: سرایدار یکی از مدارس این شهرستان به قتل رسید.

او با اشاره به جزئیات این حادثه بیان داشت: این سرایدار جوان با سلاح سرد در خانه خود در مدرسه به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوودی با بیان اینکه انگیزه این قتل هنوز مشخص نیست تصریح کرد: پرونده رسیدگی به این جرم توسط نیروی انتظامی این شهرستان در دست پیگیری است.

انتهای پیام/تکمیل می شود.....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش میزان حوادث ترافیکی در تیران و کرون

رئیس دادگستری تیران و کرون گفت: میزان حوادث ترافیکی نوروزی در این شهرستان با همراهی مسافران و نظارت‌های راهداری و پلیس کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، رضا عباسی، امروز _پنج شنبه نهم فروردین_ در بازدید از کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر نوروزی تیران و کرون واقع در مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: با تدابیر صورت گرفته در حوزه ستاد تسهیلات سفر و شورای تأمین امنیت خوبی در منطقه حاکم و کمترین حوادث ترافیکی را شاهد بودیم.

وی افزود: تیم‌های پلیس راه و راهداری و حمل‌ونقل بر رعایت سرعت رانندگان نظارت داشتند و وجود دو ایستگاه امنیت و سلامت در کاهش تصادفات نقش مهمی ایفا کرد و این عوامل منجر به کاهش حوادث ترافیکی در جاده‌ها و شهرها شده است.

رئیس دادگستری تیران و کرون ادامه داد: دستگاه‌های اداری و دولتی این شهرستان با نیروی انتظامی برای افزایش امنیت همکاری داشته‌اند و وضعیت امنیت پایدار در این منطقه وجود دارد و تا سیزدهم فروردین طرح نوروزی ادامه دارد.

عباسی اضافه کرد: رعایت اصول شرعی و حرمت ماه مبارک رمضان مورد تاکید است و مسافران و شهروندان در این خصوص همکاری داشته‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به بارندگی‌های بهاری و حجم سفرها نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل قرار دارند، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مسافران با توان حداکثری انجام شده و رضایتمندی آنها را به همراه داشته است.

اسکان بیش از ۸۰۰ نفر در مدارس تیران و کرون

حسین صائبی، مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون نیز در این بازدید با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در دو مدرسه، زائرسراها و پنچ اقامتگاه سنتی و بوم‌گردی انجام شده است، اظهار کرد: تاکنون نزدیک به ۱۳۰۰ مسافر در تیران اسکان داده شده‌اند که بیش از ۸۰۰ نفر آن در دو مدرسه بوده است.

حسین صائبی افزود: نزدیک به ۴۰۰ نفر نیز در مراکز اقامتی سنتی و بوم‌گردی و همچنین زائر سرا بقاع متبرکه اسکان پیدا کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این آمار مختص اسکان حداکثر یک شب است که اسکان موقت نیز جدایی از این آمار در مراکز تفریحی و فرهنگی صورت می‌گیرد.

کد خبر 739979

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته سبد کالا در شهرستان خرامه
  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • پیگیری مطالبات و دغدغه‌های عوامل دفتر خبر بافق
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • کاهش میزان حوادث ترافیکی در تیران و کرون
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • ۷ نفر در حوادث جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • ماجرای قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی چه بود؟