Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پایانه های نفتی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حرفه راهنمایی کشتی‌ها از حساس ترین، پیچیده ترین و باارزش‌ترین تخصص‌های صنعت دریانوردی محسوب می‌شود اما با توجه به پیچیدگی این حرفه تخصصی و پیشرفت‌ها و بروزرسانی‌های مستمر آن، گذراندن دوره آموزشی مرتبط و مدرن امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس اسدروز اضافه کرد: در این راستا حفظ آمادگی راهنمایان در آمادگی و مقابله با موارد و عناوین اضطراری در هدایت و جابجایی کشتی‌ها بسیار مهم و حیاتی است.

وی تصریح کرد: علیرغم اهمیت بسیار موارد اضطراری، موسسات آموزشی و شبیه سازی در سراسر دنیا دوره آموزشی وهدایت و راهنمایی کشتی‌ها را با سیلابس‌های کلی و عمومی برگزار می‌کنند و تاکنون در تدوین و برگزاری دوره‌ای که اختصاصاً با سیلابس های اضطراری باشد اقدام نکرده‌اند.

اسدروز خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز آموزشی موجود و تاثیرات برگزاری دوره‌های آموزشی در افزایش دانش و مهارت و آمادگی راهنمایان در پهلودهی و جداسازی کشتی های نفتکش، متخصصان عملیات دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران در یک اقدام کاملاً ابتکاری و خلاقانه اقدام به تدوین و طراحی اولین دوره آموزشی هدایت و راهنمایی کشتی در شرایط اضطرار کردند.

وی اضافه کرد: این دوره با ۱۶ سناریوی طراحی شده خاص با شبیه‌سازی سناریوها برای ترمینال‌های جزیره خارگ، عسلویه و آب‌های آزاد طراحی شده است که باتوجه به سناریوها و سیلابس های خاص تعریف شده در این دوره خاص و ابتکاری، به عنوان اولین دوره مرتبط کاملاً خاص اضطراری در سطح واحدهای دریایی و آموزشی دنیا و عرصه بین الملل محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بیان کرد: این دوره توسط استاد راهنماهای شرکت پایانه های نفتی ایران، برای راهنمایان واحد عملیات دریایی اجرا و مورد استفاده قرار گرفت.

کد خبر 4764422

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت پایانه های نفتی ایران بوشهر جزیره خارگ یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند شهرکرد مشهد شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، محمود مشکی در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می‌دهد.
مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه‌ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.
مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

دیگر خبرها

  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود