Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:47:44 GMT

با آموزش موسیقی روح و روان‌تان را جلا دهید

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۳۴۸۰

با آموزش موسیقی روح و روان‌تان را جلا دهید

زندگی بدون موسیقی معنایی ندارد، نت‌هایی که می‌توانند در لحظه لحظه زندگی شما تاثیرگذار باشند. برخی فقط به شنیدن موسیقی علاقه دارند، ولی برخی دوست دارند خودشان دست به ساز شوند. اما آموزش موسیقی تا چه اندازه مهم است؟ ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اینکه موسیقی یکی از هنرهای اساسی و بنیادی است شکی وجود ندارد و هر شکلی از موسیقی می‌تواند تاثیرات مثبتی در زندگی شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش موسیقی، نواختن ساز یا گوش دادن به موسیقی کمک می‌کند تا توانایی های مغز افزایش پیدا کرد و قدرت یادگیری بیشتر شود.

اما این تمام ماجرا نیست؛ چراکه برای ورود به دنیای جذاب موسیقی باید همیشه در حال آموزش دیدن و یاد گرفتن باشید تا بتوانید توانمندتر از گذشته هنر خود را نمایش دهید. اما آموزش موسیقی چرا مهم است و چه مزایایی دارد؟

جالب است بدانید آموزش موسیقی نه تنها در سنین پایین تاثیر بسیار زیادی دارد و کمک می کند تا کودکان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرد ه و قدرت یادگیری آنها افزایش پیدا کند، بلکه در سنین بالا نیز از زوال عقل جلوگیری کرده و باعث می‌شود بخش‌های فعال مغز تحریک شوند.

یکی از مزایای مهم آموزش موسیقی افزایش تمرکز و قدرت تصمیم گیری است. موسیقی به شما یاد می‌دهد چگونه روی موضوعی متمرکز شوید و در لحظات حساس چطور بتوانید بهترین تصمیمات را بگیرید.

اگر دنبال آرامش هستید سراغ موسیقی بروید. اما اگر دنبال این هستید که خودتان برای خودتان آرامش بسازید، سراغ آموزش موسیقی بروید تا هر وقت خواستید دست به ساز شوید و از نت‌های آرامبخش لذت ببرید.

بهبود وضعیت حافظه و به خاطر سپردن موارد مختلف برای طولانی مدت یکی دیگر از مزایای مهم آموزش موسیقی است که نشان می‌دهد تا چه اندازه این آموزش ضروری است و تا چه حد می‌تواند در زندگی ما مفید باشد.

اما یکی دیگر از مزایای جذاب آموزش موسیقی کودکان افزایش قدرت خلاقیت است که کمک می‌کند کارهای متفاوتی انجام دهید و بتوانید چیزهایی خلق کنید که تاکنون وجود نداشته است.

آموزش  نت های موسیقی مزایای دیگری هم دارد. به عنوان مثال اگر دقت کنید نت‌ها با نظم و ترتیب پشت سر هم می‌آیند و شما هم باید اصولی و با برنامه آنها را بنوازید. همین کار کمک می‌کند تا به فردی منظم و با برنامه‌ریزی تبدیل شوید و بتوانید کارهای‌تان را درست مدیریت کنید.

برای اینکه یک موسیقی خوب از آب در بیاید باید بارها و بارها تلاش کنید، نت بنویسید و بنوازید تا آن چیری که می‌خواهید بشود. آموزش موسیقی تلاش و کوشش و دلسرد نشدن را به شما می‌آموزد تا با پشتکار به آن چیری که می‌خواهید برسید.

موسیقی و آموزش آن از شما یک آدم چند وجهی با ذهنی قدرتمند و خلاق می سازد. برای نواختن موسیقی باید همزمان دست‌ها، انگشتان، مغز، چشم‌ها و... با هم کار کنند تا بتوانید زیباترین و گوش‌نوازترین چیزی که می‌توانید ارائه کنید.

آموزش موسیقی فواید و مزایای زیادی دارد و به هیچ عنوان نمی‌توان اثرات مثبت آن را در مراحل مختلف زندگی نادیده گرفت. حتی بعد از یادگیری موسیقی نگاه‌تان به جهان عوض می‌شوید و همه چیز را با نت‌های دیگری خواهید شنید.

منبع : آموزش موسیقی 0 تا 100 در تهران

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی در استان با نوار تیپ است که علاوه بر صرفه جویی نزدیک به ۵۰ درصدی در مصرف آب موجب بهبود فرآیند آبرسانی زمینهای کشاورزی و افزایش تولید هم می‌شود

علی دیانتی افزود: نوار تیپ به فشار آب زیادی احتیاج ندارد و در مزارع دارای پستی و بلندی محدود نیز بدون نیاز به تسطیح زمین قابل استفاده است.

وی اظهارکرد: در این روش آبیاری، آب به منطقه ای که توسعه ریشه گیاه انجام شده به زمین داده می‌شود تا مساحت و عمق کوچکی از سطح خاک خیس شود که عدم رشد علفهای هرز و جلوگیری از فرسایش خاک از مزایای حفاظت خاک در این روش است.

دیانتی، با اشاره به ضرورت استفاده از این روش آبیاری گفت: از مهمترین مزایای آن قابلیت نصب نوار تیپ بر روی خاک، زیر خاک و یا حتی معلق، حمل و نقل راحت رول‌ها به دلیل سبکی و اتصالات ساده و ارزان قیمت با قابلیت کارگذاری ساده آنها به صورت دستی است.

وی افزود: این روش را می‌توان در محصولاتی مانند گندم، جو، چغندرقند، ذرت، کلزا ، گل کلم، کاهو، فلفل، پنبه، گوجه فرنگی، پیاز، خیار و همه محصولات زراعی که به شیوه کشت ردیفی هستند، استفاده کرد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با توجه به مزایای این طرح درصدد ترویج و جلب مشارکت هر چه بیشتر بهره برداران برای استفاده از نوار تیپ در تمامی کشت های بهاره هستیم.

سالانه ۱۵ هزار تن سبزی و صیفی در محیط‌های گلخانه ای استان تولید و در آب مصرفی صرفه جویی چشمگیری در این محیط ها می شود.

دیگر خبرها

  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر