Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت مایکروسافت از برنامه خود برای عرضه نرم‌افزاری حاوی هر سه برنامه محبوب ورد، اکسل و پاورپوینت برای کاربران اندروید و iOS خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی Cnet، اگر از هر سه برنامه محبوب ورد، اکسل و پاورپوینت مایکروسافت آفیس بر روی گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید، به زودی دیگر به دانلود نسخه جداگانه هرکدام از این برنامه‌ها احتیاجی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمپانی مایکروسافت روز دوشنبه در کنفرانس ایگنایت در اورلاندوی فلوریدا اعلام کرد که تست عمومی نسخه جدیدی از نرم‌افزار آفیس را آغاز کرده است که هر سه برنامه مذکور را در یک نسخه ادغام می‌کند.

در این نرم‌افزار جدید که پیش‌نمایشی از آن برای دستگاه‌های اندرویدی و نسخه بتای آن نیز برای گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS ارائه شده است، کاربران می‌توانند سندها، پاورپوینت‌ها و صفحات گسترده (اسپردشیت) جدید بسازند و یا سند‌های موجود را مشاهده و ویرایش کنند. با استفاده از این برنامه می‌توانید از یک سند عکس بگیرید و آن را به یک فایل ورد با قابلیت ویرایش تبدیل کنید، فایل‌های پی دی اف بسازید و امضا کنید یا جدول‌ها را از یک صفحه چاپی به یک اسپردشیت در اکسل منتقل کنید.

هرکدام از این برنامه‌های مایکروسافت آفیس به خودی خود بین کاربران موبایل محبوبیت بالایی داشتند. هر سه برنامه در جمع ۲۵ نرم‌افزار برتر تولید اطلاعات در iOS قرار داشته و تاکنون بیش از ۱ میلیارد بار توسط کاربران اندرویدی دانلود شده‌اند.

به گفته مایکروسافت، این نرم‌افزار جدید جایگزین سه نرم‌افزار مجزای موجود نخواهد شد، زیرا برخی کاربران به تمام این برنامه‌ها به طور یکجا نیازی ندارند. اما برای کاربرانی که از هر سه برنامه استفاده می‌کنند، بهتر است نرم‌افزار جدید را دانلود کنند که حجم کمتری را نیز اشغال می‌کند.

نرم‌افزار جدید آفیس برای کاربران نسخه موبایل در نیمه نخست سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آفیس مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، مایکروسافت یک مدل هوش مصنوعی مقرون‌به‌صرفه و کوچک را معرفی کرد که می‌تواند کار‌هایی مانند تولید محتوا و ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی را در حالی که از داده‌های کمتری استفاده می‌کند، انجام دهد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک مدل هوش مصنوعی به نام «فی ۳ مینی» (Phi-۳-mini) معرفی کرده است که می‌تواند از مدل‌های دو برابر اندازه خود در معیار‌های مختلفی که توانایی‌های زبان، کدنویسی و ریاضی را ارزیابی می‌کنند، بهتر عمل کند.

مایکروسافت گفت که مدل‌های کوچک‌تر هوش مصنوعی برای انجام کار‌های ساده‌تر طراحی شده‌اند و استفاده از آنها توسط شرکت‌هایی با منابع محدود آسان‌تر می‌شود.

مایکروسافت اضافه کرد که یک کسب و کار می‌تواند از «فی ۳» برای خلاصه کردن نکات اصلی یک سند طولانی، استخراج بینش‌های مرتبط و روند‌های صنعت از گزارش‌های تحقیقات بازار استفاده کند.

این شرکت گفت که «فی ۳ مینی» بلافاصله در پلتفرم خدمات ابری مایکروسافت، کاتالوگ مدل‌های هوش مصنوعی آژور، پلتفرم مدل یادگیری ماشین «هاگینگ فیس» (Hugging Face)، و «اولاما» (Ollama) در دسترس خواهد بود.

هفته گذشته، مایکروسافت ۱.۵ میلیارد دلار در شرکت هوش مصنوعی «جی ۴۲» G۴۲ مستقر در امارات سرمایه گذاری کرد. همچنین قبلاً با استارت‌آپ فرانسوی «میسترال‌ای آی» (Mistral AI) همکاری کرده بود تا مدل‌های آنها را از طریق پلتفرم محاسبات ابری آژور در دسترس قرار دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • «عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه خواهد شد/ عکس
  • برنامه محبوب در ایران فیلتر شد!