Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجموعه پوستر فصل سوم از سریال تلویزیونی تاج منتشر شد، این سریال طی دو فصل گذشته مخاطبان بسیاری را به سینماها کشانده است. تاریخ انتشار: 13:40 - 14 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۴۱۹۱

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، مجموعه پوستر فصل سوم از سریال تلویزیونی تاج منتشر شد، این سریال طی دو فصل گذشته مخاطبان بسیاری را به سینماها کشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تاج یک مجموعه تلویزیونی درام است که توسط پیتر مورگان ساخته و نوشته شده‌است. این مجموعه توسط دو شرکت لفت بانک پیکچرز و سونی پیکچرز تلویژن برای شبکه نت فلیکس تهیه شده‌است.

این مجموعه، داستان سلطنت ملکه الیزابت دوم انگلستان را به تصویر می‌کشد. فصل اول این مجموعه شامل ۱۰ قسمت یک ساعته است که در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شد. پس از استقبال زیاد تماشاگران از این سریال و همچنین مورد ستایش قرارگرفتن از سوی منتقدان، فصل دوم این مجموعه نیز سفارش داده شد و در دسامبر ۲۰۱۷ به نمایش درآمد.

تاج، زندگی ملکه الیزابت دوم را از زمان عروسی خود در سال ۱۹۴۷ تا به امروز نمایش می‌دهد. انتظار می‌رود این مجموعه تلویزیونی حدود ۶۰ قسمت و بیش از شش فصل داشته باشد. فصل اول این مجموعه، حوادث و زندگی ملکه الیزابت دوم را تا سال ۱۹۵۵ با بازی کلر فوی به تصویر می‌کشد.

کلر فوی، مت اسمیت، ونسا کربی، آیلین اتکینز، جرمی نورتهام، ویکتوریا همیلتون، الکس جنینگز، لیا ویلیامز، بن مایلز،گرگ وایز، جرد هریس، استیون دیلین و جان لیسگو از بازیگران این سریال هستند.

کلر فوی در نقش ملکه الیزابت دوم، مت اسمیت در نقش شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرو، همسر ملکه الیزابت، وانیسا کربی در نقش شاهدخت مارگارت، خواهر کوچکتر ملکه الیزابت، آیلین اتکینز در نقش ملکه مری، مادربزرگ ملکه الیزابت، الکس جنینگز در نقش ادوارد، دوک ویندزور، برادر جرج ششم و عموی الیزابت دوم، لیا ویلیامز در نقش والیس، دوشس ویندزور، همسر ادوارد و جرمی نورتهام، در نقش آنتونی ایدن، وزیر امور خارجه در سریال تاج حضور دارند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ملکه الیزابت دوم شبکه نت فلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید

دریافت 11 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه پویانمایی «با بابام»، محصول مرکز انیمیشن سوره به تهیه‌کنندگی فرزانه فخریان و کارگردانی زینب سادات بدری از ۹ فروردین ماه روی آنتن شبکه پویا می‌رود.

این مجموعه انیمیشن به نویسندگی امیررضا مافی تا ۱۳ فروردین ماه هر روز در ۲ قسمت و در ساعات ۰۹:۴۵ و ۱۱:۳۰ صبح میزبان مخاطبان خود می‌شود.

«با بابام» که در ۱۰ قسمت ۷ دقیقه‌ای با تکنیک کات اوت ساخته می‌شود و روایت اول شخص دارد، پیش از این و هم زمان با روز پدر روی بسترهای اینترنتی نیز منتشر شده بود.

سریال پویانمایی «با بابام» به عنوان جدیدترین محصول مرکز انیمیشن سوره، با حضور در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی تاکنون موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین اثر سریالی از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران و نامزد بهترین انیمیشن از جشنواره جهانی فیلم ولکری آمریکا شده است.

در آستانه پخش، از تیزر جدید این اثر که ساخت آن برعهده علی نوروزیان بوده است نیز، رونمایی شد.

کد خبر 6063451 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • «با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!