Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد گفت: سنگر جهاد سازندگی در باغ‌موزه دفاع مقدس این استان راه‌اندازی می‌شود. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان اظهار داشت: باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان نقش مهمی در نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش رزمندگان جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و تأکید کرد: باید نسل آینده را با حماسه‌ها و مجاهدت‌های آن دوران آشنا کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به تلاش‌ها و همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی در تکمیل پروژه باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان اشاره کرد و گفت: این مجموعه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

خراسان رضوی|باغ موزه معراج شهدا در گناباد ساخته می‌شودپروژه ملی باغ موزه دفاع مقدس اهواز تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داردآخرین جزئیات از وضعیت ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزیبیش از 75 درصد از عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی انجام شد

سرهنگ سلامی بیان داشت: زمینه برای بازدید هفت هزار دانش‌آموز استان سمنان از این مجموعه فرهنگی فراهم‌شده است و درصدد هستیم شرایطی را فراهم کنیم تا عموم مردم بتوانند از این مجموعه دیدن کنند.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز در این جلسه بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام تأکید کرد.

وی اظهار داشت: اقتدار و عزت امروز کشورمان را مرهون خون هزاران هزار شهیدی هستیم که جانشان را برای حفظ تمامیت ارضی کشورمان برابر دشمنان این انقلاب و نظام فدا کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی مجموعه باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی متولی باید به تعهدات خود در مورد تکمیل این مرکز فرهنگی عمل کنند.

فخری تأکید کرد: اقشار مختلف مردم را باید با فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت‌های موجود آشنا کرد.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سال جدید سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، حجت الاسلام ناجی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب ، مسلم فکری رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از پرسنل سپاه با حضور در منزل جانبازان سرافراز باب اله برجی و حاج یحیی صادقی و رزمندگان دوران دفاع مقدس آقایان محمود دولتی و جواد مولودی از ایثار و فداکاری و صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

سرهنگ کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این دیدارها ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس آنان را سند افتخار انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس مردم سرافراز ایران اسلامی دانسته و گفت : جانبازان عزیز و رزمندگان دفاع مقدس برگ افتخار ایران اسلامی و نشانه عزت و اقتدار ملتند .

 

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس