Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی کریمی، گفت: مانور پدافند غیر عامل با هدف  آمادگی  نیروهای مجموعه حوزه راهداری و حمل و نقل جنوب استان کرمان و واکنش به موقع ادارات، هنگام قبل و بعد از بحران در هفته پدافند غیر عامل در شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

«عیسی کریمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از برگزاری مانوری با سناریوی واژگونی و آتش سوزی یک دستگاه تانکر حامل مواد خطرناک، خبر داد و گفت: صبح امروز این مانور در محور بزرگراهی جیرفت – کهنوج در نزدیکی سه راهی کوه فجر عنبرآباد و با هماهنگی و همکاری فرمانداری عنبرآباد و نیروهای دستگاه های همکار راهداری در این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول پدافند غیرعامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، افزود: این مانور توان سنجی نیروهای امدادی و عملیاتی با میزبانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد در حاشیه محور بزرگراهی خلیج فارس برگزار شد. 
وی، بیان داشت: تصادف و برخورد خودروی حامل مواد سوختی خطر ناک در محور بزرگراهی و فراخوانی نیروهای مرتبط با این حادثه صبح امروز انجام شد.
 کریمی، با بیان این مطلب که محور بزرگراهی جیرفت – کهنوج یکی از محورهای پرتردد از لحاظ حمل مواد سوختی و ترانزیتی است، افزود: ۲ هفته گذشته خروج از محور یک دستگاه تریلر حامل ۳۲ هزار لیتر بنزین در این محور سبب بسته شدن یک لاین و اختلال و کندی در حرکت وسایل نقلیه شد که حادث شدن این گونه حوادث سبب برگزاری مانور و طراحی این عملیات پدافند غیر عامل در این محور شد.
مسئول پدافند غیرعامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از واکنش به موقع، هماهنگی و تقسیم خوب مسولیت ها در این مانور خبر داد و اظهار داشت: کلیه دستگاه های امدادی و عملیاتی که به این مانور فرا خوانده شده بودند با جدیت مراحل مانور را ظرف ۴۷ دقیقه به اتمام رساندند.
وی، عنوان داشت: در اجرای برنامه های پدافند غیرعامل، مهمترین هدف پیشگیری از تهدیدها و افزایش امنیت جان انسان ها در بالاترین سطح ممکن  است که در این مانور آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان ۴۲ نفر حضو داشتند. 
کریمی، از برگزاری ۲ مانور پدافند غیر عامل جاده ای در شهرستان های جیرفت و منوجان به زودی خبر داد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان راهپیمایی 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد 13 آبان مانور پدافند غیرعامل مانور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محور هراز در استان‌ مازندران با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

محور هراز به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شده بود.

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است کد خبر 846680 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - جاده‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • محور هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی معادن در خصوص بهسازی جاده‌ها
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان