Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیمی از انهدام ۲۰ باند سرقت در پایتخت و کشف ۹ هزار و ۷۳۷ قلم اموال مسروقه شهروندان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه سی‌امین مرحله از برگزاری نمایشگاه طرح رعد گفت: این مرحله از طرح از ابتدای هفته جاری با همکاری همکارانم در پلیس پیشگیری، سرکلانتری‌ها و کلانتری‌های محلات پایتخت اجرا شد و سارقان، مالخران، خرده‌فروشان تهران بزرگ دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ۳۷۶ حکم قضایی اجرا شد و ۷۶۷ سارق، مالخر، زورگیر، سارقان منزل و ... دستگیر شدند و ۲۰ باند سرقت متلاشی شد و ۹ هزار و ۷۳۷ قلم اموال مسروقه شهروندان توسط ماموران پلیس کشف شد.

سردار رحیمی تصریح کرد: یک هزار و ۲۰۶ پرونده سرقتی رسیدگی شد و مالکان ۸۵ درصد اموال مکشوفه شناسایی شدند و بالغ بر ۱۰ و نیم میلیارد تومان ارزش اموال مکشوفه است که ۳۸۷ نفر از سارقان دستگیر شده دارای سابقه هستند.

وی افزود: طرح دستگیری محکومان سابقه دار اجرایی شد و ۵۶ مجرم که به بهانه‌های مختلف تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس بودند دستگیر شدند، ۸ قبضه سلاح سرد و ۶۹۳ عدد مهمات کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۳۱ نفر از قاچاقچیان کالا در ۳۶ باند دستگیر شدند و ۳۲ هزار کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد تومان کشف شد، همچنین نسبت به ۷ ماهه گذشته یک درصد کاهش وقوع سرقت و جرایم و ده درصد افزایش کشفیات را شاهد هستیم.

وی افزود: طرح‌های پلیس با جدیت و حساسیت در حال انجام است، از امروز طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت در تهران توسط پلیس راهور پایتخت اجرایی خواهد شد، این طرح برخوردی نیست و موضوع ساماندهی را مدنظر خود قرار دادیم، قشر موتور سوار برای ما قابل احترام هستند، چرا که به وسیله موتور با آن کار کرده و امورات خود را سپری می‌کنند.

سردار رحیمی گفت: موضوع مورد نظر ما بحث عدم رعایت قوانین توسط موتورسواران است، موتور سوار تردد در عابر پیاده را برای خود عادی می‌داند؛ استفاده از خط ویژه را امر عادی تصور می‌کند، لذا برای برخورد با متخلفان این حوزه در حال عمل هستیم.

وی افزود: رعایت قوانین را از موتور سواران توقع داریم، لذا استفاده از کلاه ایمنی و توقف پشت خط عابر پیاده باید صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سارق و مالخر موتورسوار عابر پیاده کلاه ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد