Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمی می‌گوید با وجود ترک صحن علنی از سوی وزیر امور خارجه همچنان سوال نماینده خمینی شهر از وزیر مطرح است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۴ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل ۸۸ قانون اساسی اظهار داشت: سوال از وزیر فرآیندی دارد و مادامی که مجلس قانع نشده و یا سوال کننده به سوال خود اصرار دارد، طبعاً سوال مطرح است، اما در هفته اخیر وزیر امور خارجه میان بررسی سوال مجلس را ترک کرد بنابراین باید سوال مجدداً مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: شما درباره پولشویی صحبت کردید و ادعا داشتید یل میدان هستید، تاکنون چند نفر به قوه قضائیه معرفی کردید و اگر اطلاع دارید چرا معرفی نمی‌کنید.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از رفتار ظریف در صحن مجلس اظهار داشت: شما در مقابل خارجی‌ها لبخند می‌زنید، اما در مجلس و داخلی‌ها با عتاب صحبت می‌کنید.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تأکید کرد: پولشویی در چه دولتی به اوج رسیده است، پولشویی در دولتی که شما وزیر هستید به اوج رسیده، در ضمن چرا امسال ۳ میلیون تن گندم به کشور وارد شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماینده مردم محلات مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام سلیمی سوال از ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل

امیرخان متقی، وزیر خارجه افغانستان با نمایندگان وزارتخانه‌های امور خارجه، دفاع و کشور مالزی و همچنین مشاور نخست وزیر و نماینده ویژه این کشور برای افغانستان که به کابل سفر کرده‌اند، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار روی توسعه روابط و مشارکت‌های مذهبی، فرهنگی، ديپلماتيک و اقتصادی، سرمایه‌گذاری، فراهم‌سازی تسهیلات برای افغان‌های مقیم مالزی، سرمایه‌گذاری، بهداشت و... بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

همچنین نماینده صدراعظم مالزی در این دیدار اعلام کرد کشورش آماده آموزشی کوتاه مدت برای دیپلمات‌ها و کارمندان دولتی ‎افغانستان در زمینه‌های مختلف است.

پیش از این هیات مالزی با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست‌الوزرای طالبان دیدار کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است