Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:06:59 GMT

پروژه سبزه میدان زنجان کی به پایان می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۴۲۴۷

پروژه سبزه میدان زنجان کی به پایان می‌رسد؟

عضو شورای شهر زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با توجه به روز شمار نصب شده در سبزه میدان ۶۸۰ روز دیگر تا پایان این پروژه زمان باقی مانده است ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان پیش از ظهر امروز با دستور کار مختلف برگزار و در ابتدای جلسه  رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به هزینه دکور جدید میز جلسات شورای شهر گفت:  هزینه دکور جدید 50 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی با بیان اینکه پروژه سبزه میدان در حال  انجام است، گفت: روند پیشرفت پروژه هر هفته جهت اطلاع شهروندان گزارش می شود.

وی در ادامه افزود: بحث وجود تاسیسات گود برداری آنجا را دچار مشکل کرده است و پروژه سبزه میدان با دو مرحله همزمان طراحی، ساخت و اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: ساخت این پروژه فرصتی برای مسئولان مربوطه خواهد بود که نام خود را در پروژه ای که سالیان سال در شهر ماندگار است سهیم کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه هماهنگی های لازم با دستگاه های مربوطه انجام شده است گفت: با نهادهای مربوطه از قبیل شرکت گاز، شرکت برق،  آب و مخابرات هماهنگی‌هایی صورت گرفته که تجهیزات خود را از آنجا به منطقه دیگری جابجا کند تا گودبرداری بدون هیچ مشکلی در این منطقه صورت پذیرد.

کمربندی شهر قیدار تا یک ماه آینده ‌بهره‌برداری می‌شودبزرگ ترین زنجیره تولید و فراوری گوشت قرمز کشور در زنجان احداث می‌شود

اسماعیل دویران دیگر اعضای شورای شهر با ارائه گزارش از پیشرفت پروژه سبزه میدان اظهار داشت: با توجه به این که در 24 شهریور امسال زمین این پروژه به پیمانکار تحویل داده شد قرار بود که 22 مهر ماه تجهیز کارگاه صورت پذیرد که این امر محقق شده است.

دویران گفت: وجود لوله آب شرب در این منطقه یکی از موانع پیشرفت این پروژه بود و این لوله ها از جنس آزبست هستند که به دلیل شکنندگی بالا کار را برای پیمانکار مشکل کرده است.

وی افزود: برای جابجایی این تأسیسات به اعتبار یک و نیم میلیارد تومانی نیاز است که طی برگزاری جلسات مشترک هم اکنون شرکت آب و فاضلاب شهری با جابجایی لوله ها موافقت کرده است.

دویران وجود خیابان انصاری در این منطقه را یکی از موانع پیشرفت پروژه عنوان کرد و افزود: لزوما می‌بایست زمین پروژه بدون هیچ معارضی به پیمانکار تحویل داده می شد ولی خیابان انصاری یکی از مشکلاتی است که زیر خط پروژه قرار دارد.

احمد نصیری دیگر عضو شورای شهر گفت: کف سازی بازار زنجان و آسفالت ریزی کوچه باشگاه موضوعی است که باید هر چه زودتر در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش جمعیت و خودرو در شهر زنجان ترافیک شهر معظلی اساسی برای این شهر محسوب می شود ، گفت: به علت کم عرض بودن خیابانهای شهر ترافیک در حال گسترش است که برای کاهش آن اقدامات اساسی را باید اولویت کار خود قرار دهیم.

دویران در ادامه به وضعیت بودجه شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: بودجه مصوب برای شهرداری زنجان 406 میلیارد تومان است که با توجه به افزایش هزینه‌های جاری پیشنهاد می‌شود 10 میلیارد تومان نیز به این اعتبارات اضافه شود.

وی گفت: امسال 518 پروژه در زنجان پیشنهاد شده است که شهرداری درخواست اصلاح 196 پروژه را داشت که طبق آن 36.8 درصد پروژه ها حذف می شود که اعضای شورا با این موضوع مخالف است.

وی با توجه به اعتبار در نظر گرفته برای سبزه میدان اعتباری بالغ بر 14 میلیون تومان برای سال جاری خواند و گفت: 4 میلیون میلیارد تومان آن به عنوان پیش پرداخت به پیمانکار ارائه داده شده است.

انتهای پیام/‌

R7557/P1494/S6,59/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد

استاندار زنجان گفت:سرانه بودجه شهرداری‌های استان در مدت دو ونیم سال گذشته ۳.۶ برابر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ محسن افشارچی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت- در همایش روز شوراها با بیان اینکه امیدواری‌های زیادی در شوراها ایجاد شده است، اظهار کرد: از زمان شکل‌گیری شوراها در کشور سال‌ها گذشته است و این نهادها اکنون به بلوغ رسیده‌اند، عملکرد و رفتارها نیز نسبت به قبل بهتر شده است.

وی با بیان اینکه در دو ونیم سال گذشته کارهای متعددی در حوزه شوراهای شهری و روستایی استان انجام گرفته است، ادامه داد: این استان تلاش کرد ارزش افزوده محاسبه شده شرکت‌ها در سر جمع مالیاتی لحاظ شود و این موضوع موجب جهش شده است که تداوم خواهد داشت.

استاندار زنجان گفت: در این راستا سال گذشته ۱۷ هزار میلیارد ریال پرداختی انجام گرفت که این رقم برای سال‌های آینده قابل توجه و به بالای ۲۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید که به نوعی با بودجه عمرانی برابری می‌کند.

افشارچی با تاکید بر اینکه تمرکز بر ارزش افزوده تولید و ثروت توسط شهرداری و دهیاری‌ها مد نظر باشد، افزود: انتظار بر این است مبنایی برای ایجاد ثروت در دراز مدت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به شعار سال گفت: وضعیت دهیاری‌ها نسبت به سال‌های گذشته بهبود پیدا کرده و عملیات عمرانی نیز شتاب بیشتری گرفته است.

وی با بیان اینکه ایجاد کارگاه‌های اقتصادی موضوع مهمی است، گفت: این استان به سمت نظام خوشه روستاها حرکت می‌کند و برنامه‌هایی را در این خصوص مورد توجه قرار داده است که همراهی دستگاه‌ها در تحقق آن لازم است.

افشارچی با تاکید بر اینکه روستاهای استان باید بیشتر مولد باشند، ادامه داد: استان به موضوع مشکلات واقف است و مسئله بهره‌وری آب در روستاها امری مهم محسوب می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به لزوم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز گفت: انتظار بر این است که شهرداری‌ها در این خصوص پیشگام باشند و تحولاتی را ایجاد کنند.

افشارچی با بیان اینکه دسترسی مردم به اینترنت پر سرعت در شهرهای ابهر، خرمدره، قیدار و زنجان در حال انجام است افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید ناظر بر آینده باشد و در این میان هوش مصنوعی اولویت اول در سطح جهانی است.
.

کد خبر 747870

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار