Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ۲۶ تیرماه ۹۸ با حکم مقام معظم رهبری به نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان و امامت جمعه بندرعباس منصوب شد و از آن تاریخ تاکنون، سه شنبه های هر هفته بدون واسطه پای درد دل مردم می نشیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، مردمداری از اصول اولیه دین اسلام است و در نظام اسلامی باید همواره زمینه برای دیدار چهره به چهره و بدون واسطه قاطبه مردم با مسئولان در راستای تکریم و ایجاد رضایتمندی در جامعه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام راحل(ره)، مردم را ولی نعمت مسئولان می دانستند و از این رو مسئولان باید روزی را در هفته برای دیدار مردمی اختصاص دهند تا از این طریق از گرفتاری ها و مشکلات مردم آگاه شوند و برای رفع آن چاره اندیشی کنند که در آن صورت مردم نیز پی خواهند برد که مسئولان به فکرشان هستند.

 

ترویج فرهنگ پاسخگویی برخواسته از اعتقاد به جایگاه خادم و مخدوم، برقراری دیدارهای عمومی مستمر، خدمتگذاری پرشتاب و بی منت و پرهیز از عدم توجه به مسائل روزمره زندگی مردم با توجیه پرداختن به کارهای اساسی از جمله اهداف اصول دیدارهای عمومی است.

 

شناسایی مطالبات مردم، تسریع در انجام امور، رفع مظالم و بی عدالتی در سطح جامعه، حفظ و گسترش پاسخگویی، آشنایی با ظرفیت های استان، آسیب شناسی عمیق، میدانی و ینی از تحولات فرهنگی و اجتماعی، ایجاد حس همدلی و رصد نیازهای عمومی از اهداف برگزاری این دیدارهاست.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی » 26 تیرماه 98 با حکم مقام معظم رهبری به نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان و امامت جمعه بندرعباس منصوب شد و از آن تاریخ تاکنون، سه شنبه های هر هفته بدون واسطه با مردم دیدار و گفتگو می کند.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز 14 آبان در دفتر خود در مسجد جامع شهر بندرعباس پذیرای شمار زیادی از مردم قدرشناس از اقصی نقاط استان بودند.

 

وی در این دیدارها به صورت چهره به چهره با آحاد مردم استان هرمزگان به گفتگو پرداخت و دستورات لازم را در جهت رفع مشکل آنها صادر کرد.

 

 

از بدو انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عبادی در استان هرمزگان، برنامه ملاقات حضوری با وی هر هفته در روزهای سه شنبه از اوایل صبح تا اذان ظهر در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان برگزار می شود.

 

متقاضیان جهت هماهنگی و تعیین وقت برای دیدار چهره به چهره با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس می توانند همه روزه با شماره های ۲_۳۳۳۳۳۶۸۰ داخلی ۱۰۱ تماس برقرار کنند.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی متولد ۱۳۴۲ در شهرستان رودان است و پیش از این، سابقه امامت جمعه قشم به مدت ۵ سال، تصدی مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان به مدت ۶ سال، مسؤولیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هرمزگان و مدیرکلی حوزه‌های علمیه خواهران استان هرمزگان را در کارنامه دارد.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی راهپیمایی 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان سه شنبه ها نماینده ولی فقیه در هرمزگان دیدار چهره به چهره امام جمعه بندرعباس ملاقات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در صورت انجام هر حماقتی از جانیان اسرائیلی دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه مبنی بر با خاک یکسان شدن تل‌آویو و حیفا محقق خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روز دوشنبه طی پیامی به مناسبت حمله سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی گفت: بدیهی است در صورت انجام هر حماقتی از جانیان اسرائیلی در تقابل با رزمندگی قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه مبنی بر با خاک یکسان شدن تل‌آویو و حیفا محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: احساس حلاوت این غرور دینی بر ملت غیرتمند ایران اسلامی مبارک باد.

وی ادامه داد: بازوان توانا و سرانگشت معجزه نمای غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امتثال فرمان فرمانده کل قوا، حجت امام زمان (عج) و رهبر حکیم دلاور در تنبیه دشمن متجاوز که موجب سرور و شادمانی جهان اسلام شد و امید است قلب مقدس صاحب و آقای ما حضرت بقیة الله (عج) را خشنود سازد و تبسم رضایتمندی از این شجاعت ایثارگرانه سربازانشان و سپاه آن حضرت بر شکوفه لب‌های زیبایشان نقش بندد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: داغ‌های طاقت فرسایی که در مدت ۱۹۰ روز بر دل‌های مجروح ستمدیدگان غزه سنگینی می‌کرد با تماشای موشک‌ها و پهباد‌های نورانی در آسمان فلسطین اشغالی تشفی پیدا کرد و ما به تقلید از امام بزرگوار بر دست و بازوی این رزمندگان مقتدر بوسه می‌زنیم و بر این بوسه افتخار می‌کنیم.

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست
  • ارتش آماده‌تر از همیشه برای دفاع از کشور
  • دیدار ارتشیان با نماینده ولی فقیه
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران
  • نشست نماینده ولی فقیه در استان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان
  • انتقاد امام جمعه شیراز از تبلیغات بیلبورد‌های شهری