Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@02:01:57 GMT

گردانندگان کانال کِراش یاب در بیجار دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۴۳۰۳

گردانندگان کانال کِراش یاب در بیجار دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدصادق پیروزی روز سه‌شنبه اظهار داشت: با توجه به فعالیت ۲ کانال تگرامی با عنوان (کِراش یاب بیجار) و نشر فساد اخلاقی در فضای مجازی، ترویج بی بندباری و ارتباط نامشروع دختران و پسران نوجوان، با اقدام به موقع پلیس فتا، ۲ نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: گردانندگان این ۲ کانال تگرامی که یک دختر و پسر نوجوان هستند با ایجاد این کانال و تبلیغ برای عضویت نوجوانان در آن، موجب اعتراض و نگرانی خانواده از افزایش کاربران آن، بازی با آبروی دختران و پسران مومن و نشر بی بندباری در جامعه می کردند که در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پیروزی با اشاره به عدم نظارت والدین بر رفتار فرزندان خود در فضای مجازی یادآور شد: این ۲ نوجوان بدون هیچ سابقه کیفری یا حقوقی بخاطر عدم آشنایی با این فضا و خطراتی که آنها را تهدید می کند، اقدام به ایجاد کانال ها کرده و اکنون از این اقدام ناآگاهانه خود بشدت پیشمان هستند.

۲ کانال تگرامی با نام کِراش یاب بیجار ابتدا با آدرس دهی و برخی از نام و نشانی ها، توجه بسیاری از نوجوانان کم سن و سال را به خود جلب کرده و در مدت کوتاه فعالیت خود، بیش از ۲ هزار عضو داشتند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تلگرام شهرستان بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری گردانندگان دو صفحه ضد امنیتی در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ این سازمان در کانال اطلاع رسانی خود اعلام کرد: گردانندگان (ادمین) ۲ صفحه مجازی در اینستاگرام که به نشر محتوای ضد امنیتی و تشویش اذهان عمومی اقدام می‌کردند، از سوی سازمان اطلاعات فراجا شناسایی و دستگیر شدند.

بنابر اعلام این سازمان، مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قزوین، ۲ صفحه اینستاگرامی ضدامنیتی را شناسایی کردند و ضمن مسدود سازی و حذف محتوای مجرمانه با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی صورت پذیرفت.

دیگر خبرها

  • دستگیری گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین
  • دستگیری گردانندگان دو صفحه ضد امنیتی در قزوین
  • گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • ادمین کانال معاند دستگیر شد + اعترافات | ببینید
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد