Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کاظمی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای مطرح شدن این طرح با جدیت فراهم کردن  مقدمات آن از جمله تعیین زمین ومجوزهای مربوطه را در دستور کار خود قرار دادیم که حاصل آن برنامه ریزی و آمادگی برای احداث ۵۴۹۲ واحد مسکونی ملی دراستان است.

وی خاطر نشان کرد: از این تعداد واحد مسکونی ۲۵۳۸ واحد از محل بازآفرینی شهری،۱۶۷۳ واحد از منابع سازمان ملی زمین ومسکن و ۱۲۸۱ واحد نیزتوسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت احداث برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کاظمی یاد آور شد:  فرایند مناقصه جهت احداث مسکن ملی استان در جریان بوده وبعد از انعقاد قرارداد وشروع احداث این واحدها فراخوان ثبت نام از متقاضیان نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان از جمله شرایط متقاضیان برای ثبت نام مسکن ملی را تأهل، سابقه سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن ملی،  عدم استفاده از امکانات و تسهیلات دولتی برای خرید مسکن وشرایط دریافت تسهیلات اعم از اعتبارسنجی و ... عنوان کرد.

کاظمی احداث واحدهای مسکن ملی در بافتهای فرسوده شهری و دسترسی به امکانات زیربنایی از جمله خطوط انتقال آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات، مدرسه، مسجد و ... در این فضاها را از مزایای این طرح نسبت به طرح های قبلی برشمرد.

کد خبر 4764534

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن راه و شهرسازی یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه بیرجند قزوین شهرکرد مشهد شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره فعالیت قرارگاه تأمین مسکن معلم در کشور اظهار کرد: با حضور معاون وزیر مسکن، وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش کشور در تهران جلسه‌ای در این خصوص برگزار شده و در این خصوص اعلام شده در خوزستان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ معلم دارای شرایط تأمین مسکن هستند.

وی با اشاره به واریز مبلغ اولیه مورد نیاز برای تأمین مسکن توسط حدود ۴۰۰ معلم در خوزستان افزود: راه و شهرسازی خوزستان یک قطعه زمین در منطقه سپیدار اهواز با ظرفیت ۵۰۰ واحد و یک قطعه زمین در منطقه مهدیس اهواز با ظرفیت تأمین ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هماهنگی‌های اولیه انجام و مقرر شده است زمین تعیین شود تا در قالب طرح ملی نهضت مسکن، مسکن فرهنگیان خوزستان تأمین شود. مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان متعهد شده که در این طرح برای شهرهای فاقد زمین، در نزدیک‌ترین شهر زمین تعلق بگیرد.

وی با اشاره به پیگیری فعالیت قرارگاه تأمین مسکن معلمان بیان کرد: در فاز نخست مقرر شده تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ مسکن برای معلمان خوزستان تأمین شود که بیشتر این واحدها در اهواز هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در منطقه سپیدار اهواز حدود ۵۰۰ واحد مسکونی ساخته می‌شود که کارهای اولیه انجام شده اما کارهای ساخت واحدها در مهدیس در مرحله ابتدایی قرار دارد.

کد خبر 6083539

دیگر خبرها

  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران
  • احداث و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی در چادگان
  • ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی احداث می‌شود
  • برنامه‌ریزی و راهبردهای استان متناسب با آمایش سرزمین است
  • برنامه‌ریزی و راهبردهای استان ایلام متناسب با آمایش سرزمینی است