Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@01:10:18 GMT

هزینه‌کرد عوارض مالیات بر ارزش افزوده در بخش توسعه

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۴۶۰۰

هزینه‌کرد عوارض مالیات بر ارزش افزوده در بخش توسعه

ایسنا/یزد مدیر کل امور مالیاتی استان یزد با بیان این که بخش قابل توجهی از بودجه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از طریق مالیات بر ارزش افزوده تأمین می‌شود، بر هزینه‌کرد این مبالغ در بخش عمران و توسعه تاکید کرد.

«منوچهر اسدی» در سفر به مهریز از پرداخت بیش از ۶۰ میلیارد ریال عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری‌های مهریز طی پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مورد اظهار کرد: در این مدت از محل مالیات بر ارزش افزوده، دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به شهرداری شهرستان مهریز و سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به دهیاری‌ها و همچنین ۱۲۵ میلیون تومان به مناطق فاقد دهیاری این شهرستان پرداخت شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مدیر کل امور مالیاتی یزد در پایان اضافه کرد: بخش قابل توجهی از بودجه شهرداری‌ها و دهیاریهای شهرستان مهریز از طریق مالیات برارزش افزوده تأمین می‌شود و مطمئنا این مبالغ پرداختی، سهم بسزائی در بودجه جاری شهرداری دارد که می‌بایست در بخش عمران و توسعه شهرستان هزینه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مالیات بر ارزش افزوده مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد

ایسنا/یزد مردم شهرستان دارالولایه مهریز در قالب برگزاری جشن گلریزان مبلغ ۲ میلیارد ریال و یک بانوی یزدی ۳۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیـان جرایم غیرعمد کمک کردند.

این جشن گلریزان شامگاه پنجشنبه هشتم فروردین به عنوان روز شهرستان مهریز با حضور پرشور مردم دارالولایه مهریز، مسئولان استانی و شهرستان در منطقه تاریخی مهرپادین (امامزاده سید غیاث الدین) این شهرستان برگزار شد.

در این برنامه که نهمین همایش گلریزان مهریز بود، با همراهی صاحبان صنایع، هنرمندان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم شهرستان و استان، مبلغ دو میلیارد ریال به ستاد دیه استان جهت آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد پرداخت شد.

کمک ۳۰ میلیون تومانی بانوی یزدی به آزادی زندانیان

همزمان با پنجشنبه ۹ فروردین ماه، بانوی یزدی با حضور در ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده های مددجویان مشمول کمک این ستاد مردمی مبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خدا پسندانه گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب های قدر شب‌هایی که قرآن در این شب ها نازل شده است تصمیم گرفته تا به نیت سلامتی پدرم که بیماری سختی را پشت سر گذاشته مبلغی را در حد توان به امر خیر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهم.

به گزارش ایسنا، سال گذشته در استان یزد ۱۸۵ زندانی آزاد شده‌اند، که مبلغ بدهی آنها بالغ بر ۳۴۸ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید روزانه ۱۵ هزار نفر مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مهریز
  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده افزایش یافت/ اعلام جزییات
  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی رسمی شد
  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۱۰ درصد شد
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد
  • امکان تقسیم اراضی بعد از فوت وراث وجود ندارد
  • جهش چشمگیر قیمت گاز در انتظار شهروندان آلمانی
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده با نرخ ۱۰ درصد