Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا عصر امروز، سه‌شنبه 14 آبان، بعد از پایان مراسم اختتامیه سی و دومین دوره جشنواره فیلم توکیو در ژاپن، نشست خبری فیلم سینمایی "متری شش و نیم" با حضور سعید روستایی کارگردان و نوید محمدزاده بازیگر فیلم برگزار شد.

سعید روستایی در باره وضعیت اکران فیلم متری شش و نیم در ایران گفت: خوشبختانه فیلم به خوبی اکران شد و با استقبال مخاطبان همراه شد البته من تا امروز فیلمی ندیدم که شبیه فیلم من ساخته شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به علاقه خود به آکیراکوروساوا و تاثیر این کارگردان بر سینمای خود گفت: قطعا از کوراساوا تاثیر گرفته‌ام. من از 15 سالگی و از دبیرستان درس سینما خواندم و در این15 سال هفته‌ای 6 فیلم دیده‌ام و درباره سینما بسیار خوانده‌ام.

وی ادامه داد: قطعا از کوراسوا تاثیر گرفتم و برخی فیلم‌های وی را چند بار دیده‌ام. یکی از چیزهای که ایشان یاد گرفتم این بود که قصه خودم را با جزئیات و با حوصله و بدون عجله تعریف کنم.

 وی همچنین درباره رابطه خود با نوید محمدزاده گفت : من بیشتر از 10 سال است که نوید محمدزاده را می‌شناسم. او بازیگر بسیار توانمندی است و البته ما رابطه خوبی باهم داریم اما باهم سر فیلم دعوا هم می‌کنیم. اصولا شما هیچ زن و شوهری را پیدا نمی‌کنید که مثل ما با هم دعوا کنند.

نوید محمدزاده بازیگر فیلم متری شش و نیم نیز با اشاره به بازی شخصیت معتاد و فروشنده مواد مخدر در دو فیلم از سعید روستایی گفت: من و سعید روستایی گاهی حتی چند سال درباره یک فیلم و شخصیت صحبت می‌کنیم تا  آن  شخصیتی که در فیلم بازی کردم برای همان فیلم باشد و شبیه نداشته باشد.

وی ادامه داد: ما دو نفر  همیشه مثل دو تا کودک هستیم که یک چیزی را می‌خواهیم کشف کنیم. ما این رابطه را خیلی دوست داریم.

فیلم سینمایی متری شش و نیم در جشنواره فیلم توکیو برنده تندیس بهترین بازیگر مرد و بهترین کارگردانی شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نوید محمد زاده سعید روستایی جشنواره فیلم توکیو متری شش و نیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است

جانشین قرارگاه جهادی شهید محمدزاده سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است، گفت: این گروه جهادی با حضور در منطقه سیستان اقدام به خدمت بی منت با ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و اجتماعی کرده است.

حسن معتمدی مقدم با اشاره به اینکه برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق محروم حرکت در مسیر امیدآفرینی است، بیان کرد: انجام چنین فعالیت‌هایی یک اقدام ارزشمند و تاثیرگذار بوده که رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

وی افزود: قرارگاه جهادی «شهید محمد زاده» با اجرای یازدهمین اردوی جهادی خود در برخی از مناطق سیستان مانند زهک و جزینک اقدام به برگزاری رقابت ورزشی، تلاوت کرسی قرآن کریم، اعتکاف علمی، کار‌های عمرانی و رفع بخشی از مشکلات معیشتی مردم کرده است.

جانشین قرارگاه جهادی شهید محمدزاده ادامه داد: این گروه جهادی همه ساله در یکی از شهرستان‌های سیستان و بلوچستان اقدام به برگزاری اردوی جهادی می‌کند تا علاوه بر خدمت بی منت به مردم بتواند از ظرفیت اوقات فراغت ایام نوروز نیز به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

وی اظهار کرد: در این زمینه ساخت ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی با همکاری کمیته امداد، بازسازی پنج مدرسه، توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی و توزیع گوشت گرم در مدت حضور گروه جهادی شهید محمدزاده در منطقه سیستان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عکس| تیپ و ژست متفاوت عمو پورنگ در کنار بازیگر مشهور سینمای هند
  • عکس| سپیده بازیگر زن سینمای قبل انقلاب بعد مدت‌ها آفتابی شد
  • عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید
  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید
  • نوید رهبر انقلاب درمورد بازگشت قدس شریف به دامن مسلمانان به زبان عبری
  • حذف ندا شهسواری از فیدر جهانی تنیس روی میز
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد | درآمد بازیگری بیشتر از خبرنگاری است | می‌آیم تهران و در سینما با مردم فیلم می‌بینم...| عکس
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است
  • تغییر چهره واکنش برانگیز مریلا زارعی در یک سریال | پیمان معادی و مریلا زارعی در پشت صحنه | ببینید