Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:22:46 GMT

جنگ و اختلاف علنی تمام عیار در خانواده مارادونا

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۴۷۰۹

جنگ و اختلاف علنی تمام عیار در خانواده مارادونا

پیام ویدیویی دیگو مارادونا علیه دخترش جانینا (همسر سابق آگوئرو) بازتاب فراوانی در رسانه ها داشته.

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا مدتی است که به فوتبال آرژانتین برگشته و هدایت تیم خیمناسیا را برعهده گرفته است. مارادونا از سال 2010 که نتوانست تیم ملی آرژانتین را در جام جهانی به موفقیت برساند، به دور از فوتبال کشورش بود اما حالا در خیمناسیا دوران تازه ای از مربیگری را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیمناسیا با مارادونا توانسته از قعر جدول لیگ آرژانتین فاصله بگیرد اما این هفته در زمین خود برابر استودیانتس با یک گل مغلوب شد. چهره مارادونا و وضعیت بدنی او روی نیمکت در جریان بازی با استودیانتس نگران کننده بود به طوری که واکنش جانینا دختر وی را به دنبال داشت. او معتقد است که فشار توقعات باعث رو به زوال رفتن مارادونا شده و در حال کشتن او هستند.

 

 

 

 

دیگو مارادونا در پاسخ به اظهارنظر دخترش و در پیامی ویدیویی در اینستاگرام گفت:« سلام. می خواهم بگویم که اصلا و ابدا در حال مرگ نیستم. من ویران شده به نظر می رسم چون به سختی در حال کار کردن و تمرین دادن تیمم هستم. من از شکست متنفرم و باخت به استودیانتس بسیار من را ناراحت کرد. واقعا نمی دانم هدف جانینا از حرف هایی که زد چه بوده است. نمی دانم ولی می دانم که وقتی انسان پیر و پیرتر می شود، اعضای خانواده و وابستگان، بیشتر نگران ارث و میراث او می شوند و چیزهایی که قرار است به آنها برسد. همین جا می گویم که از من به شما هیچ چیز نخواهد رسید و تمام اموالم را به خیریه اهدا خواهم کرد. هر چه در زندگی به دست آورده ام را وقف خیریه خواهم کرد اما فعلا خبری از مرگ من نیست و کاملا سالم و سلامت هستم.»

 

همسر سابق مارادونا نیز در واکنش به این پیام ویدویی در صفحه اجتماعی خود نوشت:« دیگو حالا که شهامت داشتی تا این ویدیو را بر علیه دخترمان منتشر کنی، امیدوارم همان قدر شهامت داشته باشی تا فردا به دادگاه بیایی. کاری که تا الان از آن طفره رفته ای.»

 

 

آرژانتین مارادونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است

حجت الاسلام سید عباس موسوی امام جمعه گیلانغرب روز پنجشنبه در مراسم یاد و خاطره پنج هزار و ۸۰۰ شهید مهاجر دوران دفاع مقدس در شهرستان گیلانغرب با گرامیداشت نام و یاد شهید سرافراز حسین ثابتخواه در سی و هفتمین سالگرد شهادتش و با حضور خانواده این شهید گرانقدر در محل مرکز آموزش رزم شهید ثابتخواه گیلانغرب، گفت: حفظ نام و یاد شهدا تضمین کننده سعادت جامعه در مسیر توحید است.

وی اظهار کرد: شهدا در پیشگاه خداوند آبرومندند، زیرا که جلوه‌ای از نور خدا هستند و این مملکت به پشتیبانی شهدا همواره بر قله‌های افتخار قرار دارد.

امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه عملیات غرور آفرین وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه جنایات رژیم صهیونیستی مصداق به جریان خون در رگ غیرت ایرانیان و تمام آزادیخوهان جهان است، گفت: امروز دشمنان توسعه و بالندگی کشور ما را بر نمی‌تابند به همین خاطر به ترور دانشمندان هسته‌ای روی آوردند که در راس آنها رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و آمریکا قرار دارد و این عملیات اسرائیل و تمام حامیانش را رسوا کرد.

زهرا ثابت خواه خواهر شهید ثابتخواه نیز با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری یادواره درخور نام برادر شهیدش، گفت: به کوری چشم همه بدخواهان و دشمنان همچنان پای آرمان‌ها والای شهیدان هستیم.

در پایان از خانواده شهید حسین ثابتخواه و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان گیلانغرب تجلیل شد.

شهید حسین ثابت خواه اهل مشهد مقدس از فرماندهان دوران دفاع مقدس در قرارگاه رمضان نیروی زمینی سپاه بود که بار‌ها در مناطق عملیاتی مجروح شد و سرانجام در نتیجه حمله شیمیایی در منطقه بانه در سال ۶۶ مجروح و پس از انتقال به بیمارستان لبافی نژاد تهران ابتدا از ناحیه ۲ چشم نابینا و در ادامه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • ​هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره وقوع «درگیری منطقه‌ای تمام‌عیار»
  • یک اشتباه می‌تواند منجر به یک درگیری منطقه‌ای تمام عیار غیرقابل تصوری شود | خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ