Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در مهرماه سال جاری ۶۶۸,۶۳۸ میلیون ریال حق بیمه(قبولی اتکایی) صادر کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، شرکت بیمه “ما” که در بیش از ۱۰ رشته بیمه ای فعالیت می کند از ابتدای سال مالی ۹۸ توانسته است به میزان۴ هزار و ۸۵۷ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال، حق بیمه صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت بیمه “ما” در مهر ماه سال جاری به میزان ۱۷ درصد بیمه آتش سوزی صادر کرده است. همچنین بیمه عمر و سرمایه گذاری نیز بخش قابل توجهی از بیمه های صادره شرکت را در مهر ماه به خود اختصاص داده است.

گفتنی است شرکت بیمه “ما” که در بورس فعال است، در ۶ ماهه نخست امسال، سود خالص هر سهم خود را ۹۷ درصد افزایش داد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جراحی علمداری به آمار ویزیت پزشکان در مراکز تحت پوشش این اداره طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: یک میلیون و ۷۳ هزار و ۹۰۷ ویزیت پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشک به ثبت رسید که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن ۱.۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بیش از هشت هزار و ۲۳۰ عمل جراحی نیز در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان زنجان به ثبت رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان  ادامه داد: خدمات پاراکلینیک سرپایی مراکز درمانی سال گذشته به یک میلیون ۱۹۳ هزار و ۱۵۷ مورد رسید که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد افزایش داشت.


جراحی علمداری با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۴ تخت فعال، ۲۲ تخت ویژدر بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان زنجان فعال بود، گفت: ۷۱.۳ درصد تخت‌های بیمارستان‌های این استان اشغال بود که نسبت به مدت مشابه قبل ۴.۷ درصد افزایش دارد.

وی افزود: تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان در سال گذشته به ۱۷ هزار و ۸۴۱ نفر رسید که افزایش ۱.۲۹ درصدی داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: زایمان‌های انجام شده در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی این استان نیز در این مدت به سه هزار و ۸۳۴ نفر رسید، اما این آمار نسبت به مدت مشابه قبل ۹ درصد کاهش داشت.

جراحی به سیر نزولی زاد و ولد اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در راستای برنامه‌های تبلیغی افزایش جمعیت، برگزاری دوره‌های آموزشی، نجوم رصدی، باغ کاوشگران، برگزاری مسابقات فرهنگی و برنامه‌های مشابه را در دستور کار دارد.


هم اکنون ۵۹۴ هزار و ۸۸۷ نفر تحت پوشش تامین اجتماعی استان زنجان هستند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • کارنامه سفر نخست‌وزیر عراق به آمریکا؛ موفق یا ناکام؟
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • افزایش یک درصدی نزاع در آذربایجان‌شرقی
  • پرشدگی ۶۲ درصد سدها در کشور
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند