Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها دهیاری‌های کشور گفت: اکنون ۳ هزار دهیاری به صورت تمام وقت فعالیت می‌کنند که با تصویب آیین‌نامه استخدامی و اجرایی دهیاری‌ها این تعداد به ۷ هزار نفر افزایش می‌یابد. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، سعیدرضا جندقیان ظهر امروز در گردهمایی دهیاران شهرستان دشتی، با بیان اینکه دهیاری‌ها 63 مورد وظیفه دارند اظهار داشت: هر چند 63 مورد وظیفه برای دهیاری‌ها تعریف شده ولی اختیارات دهیاری‌ها بسیار محدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه دهیاری‌ها وظایف وسیعی ولی اختیارات محدودی دارند گفت: به منظور انتظام بخشی و ایجاد وحدت رویه در انجام امور دهیاری‌ها تاکنون شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی متعددی تهیه و به دهیاری‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

 معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه قانون دهیاری‌ها از سال 1381 با افتتاح دهیاری در استان قزوین اجرایی شد تصریح کرد: اکنون ساختار جدید، قوانین و مقررات دهیاری‌ها هنوز تصحیح نشده ولی این مهم در قالب لایحه‌ای در دست بررسی است.

جندقیان با اشاره به اصلاح آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها و آیین‌نامه اجرایی قانون شوراها افزود: این لایحه در کمیسیون‌های مجلس در حال بررسی است و مراحل آخر آن برای تصویب می‌گذراند.

وی، با اشاره به آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها پرداخت و افزود: با تصویب این آیین‌نامه  وضعیت بیمه، قوام، ارزش و جایگاه دهیاری‌ها ساماندهی می‌شود.

 معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها دهیاری‌های کشور با اشاره به نقش مهم دهیاری‌ها در امور روستاها و اجرای طرح‌های عمرانی بیان کرد:  اکنون 3 هزار دهیاری به صورت تمام وقت فعالیت می‌کنند که با تصویب آیین‌نامه  استخدامی و اجرایی دهیاری‌ها این تعداد به 7 هزار نفر افزایش می‌یابد.

بوشهر| یک میلیارد ریال به 280 روستای هدف گردشگری در کشور پرداخت شد ‌1280 میلیارد ریال به دهیاری‌های کشور تسهیلات بانکی بدون وثیقه پرداخت شد 70 درصد بودجه سازمان دهیاری های افزایش یافت

جندقیان با بیان اینکه اکنون 1283 شهرداری در کشور فعال است افزود: این شهرداری‌ها دارای 500 هزار نفر نیرو هستند که نیاز این شهرداری‌ها 150 هزار نفر نیرو است و در واقع  شهرداری‌ها 350 هزار نفر نیرو مازاد دارند و این در حالی است که در شهرداری‌ها 22 هزار پست خالی وجود دارد.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده پنج شنبه شب در نشست با سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران با تشریح ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و تجاری استان بوشهر اظهار داشت: این استان ضمن اینکه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است در بخش تولید محصولات صنعتی و کشاورزی نیز دارای ظرفیت بالایی است.

وی، تولید ۴۰ نوع محصول خرما در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: استان بوشهر ۵۰ درصد میگو پرورشی کشور را تولید می‌کند که این ۲ محصول، بازار خوبی در ازبکستان دارد.

استاندار بوشهر با تاکید بر آمادگی توسعه روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان بیان کرد: اعزام هیئت‌های تجاری ایران و ازبکستان به دو کشور و ایجاد نمایشگاه ارائه محصولات در بوشهر و تاشکند می‌تواند در توسعه ارتباط و معادلات تجاری اثربخش باشد.

کد خبر 6082169

دیگر خبرها

  • ارزش مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد