Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:12:37 GMT

«بهترین خودمان باشیم» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۵۳۲۳

«بهترین خودمان باشیم» رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب «بهترین خودمان باشیم» برگزار شد.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، مراسم رونمایی از کتاب «بهترین خودمان باشیم» با عنوان «خودت را بخوان» روز ۱۳ آبان در خانه‌ رویداد کارمان برگزار شد.

در این برنامه که مریم شیرازی اجرای آن را برعهده داشت، افرادی نظیر احترام برومند، شقایق دهقان، الهه رضایی، علی جعفریه، سینا دادخواه، حسین وحدانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضور داشتند. 

مریم مشتاقی - موسس و مدیر سلامتپاد و سرگروه هیئت مولفان کتاب «بهترین خودمان باشیم» - با معرفی خود گفت: چند سال پیش پس از سال‌ها زندگی و تحصیل در انگلستان، برای سفری کوتاه به ایران آمدیم ولی دیگر نتوانستیم برگردیم و ماندیم. درست یادم نیست چرا ماندیم اما امروز از آن تصمیم بسیار خوشحالم. بعد از چندسال فعالیت‌های مختلف، تصمیم گرفتیم «سلامت‌پاد» را با هدف توانمندسازی جسم و بعد ذهن زنان راه‌اندازی کنیم. طی یک‌سال‌ونیم گذشته که کشور در بحران‌هایی بود و خیلی‌ها ناخوش‌احوال بودند، تیم ما برای خوش‌کردن حال مردم دست به تحقیقاتی زد که نتیجه‌اش آن‌قدر جالب‌ بود که تصمیم گرفتیم آن را به‌عنوان تجربه قدرت ذهن با مردم سهیم شویم که حاصل آن کتاب «بهترین خودمان باشیم» شد. بی‌شک همه ما با آموزش و تمرین می‌توانیم به این‌که ذهن بهتری داشته باشیم کمک کنیم و در همین راستا امیدواریم به‌زودی بتوانیم آکادمی کار و زندگی سلامت‌پاد را تأسیس کنیم.


سپس سعیده هادی - روانشناس، مشاور و مدرس دانشگاه علامه‌طباطبایی - در توصیف «بهترین خودمان باشیم» بیان کرد: وقتی این کتاب به من داده شد، درحالی که می‌خواستم فقط یک‌ساعت آن را تورق کنم، چهار ساعت یک‌نفس همه آن را خواندم و به‌عنوان روانشناسی که ۲۰ سال است کار درمان و تدریس در این حوزه داشته‌ام از این کتاب لذت بردم چون روی نکاتی دست گذاشته که جامعه ما به آن‌ها مبتلاست. مثل یک شوک روانی عمل می‌کند و مهارت‌های زیستن را در ما قوت می‌بخشد.


در معرفی این کتاب و مجموعه منتشرکننده آن عنوان شده است: کتاب «بهترین خودمان باشیم» برگزیده‌ای از درس‌گفتارهای کاربردی مجموعه‌ سلامتپاد است که با تکیه بر منابع معتبر و به‌روز علمی، با تمرکز بر فرهنگ بومی ایران، آماده شده و نشر ثالث اخیرا آن را منتشر کرده است. این کتاب دعوتی‌ است به نگاه‌کردن به خود از چشمی دیگر. سلامتپاد به‌واسطه‌ انتشار کتاب، می‌خواهد به آحاد شهروندان - به طور ویژه زنان - نشان دهد که چگونه با تقویت قدرت ذهن خود می‌توانند به رفتار، احساس‌ها و افکار خود تعادل ببخشند و زندگی بهتری را تجربه کنند.
به عنوان یک مجموعه‌ مستقل و خصوصی، چشم‌انداز «سلامتپاد»، کمک به پرورش زنانی آگاه و توانمند، در عین پایبندی به ویژگی‌ها و نقش‌های طبیعی زنانه است. بر این مبنا در سال‌های گذشته، با تولید محتوای علمی، چندجانبه و تخصصی، در شبکه‌های اجتماعی، پا در این مسیر گذاشته و در تلاش است با تشویق چهره‌های اثرگذار به مشارکت در پروژه‌های آتی، دامنه‌ فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رونمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد

جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» نوشته علی‌اکبر فرهنگی چاپ و رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» نوشته علی‌اکبرفرهنگی استاد ممتاز دانشگاه تهران که توسط انتشارات علمی فرهنگی روانه بازار نشر شده است، رونمایی شد.


پروفسور فرهنگی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی بخاطر حضور در جمع دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه گیلان، درباره کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» گفت: این کتاب حاصل بیش از ۵۰ سال مطالعات من بوده است که در شش جلد فیش‌برداری شده بود و سه جلد آن تقدیم ناشر شده است. اکنون جلد اول و دوم کتاب چاپ شده است و جلد سوم آن درحال چاپ است و هم‌اکنون درحال نگارش جلد چهارم آن هستم که در آن تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران آمده است.


وی به توضیحاتی پیرامون این کتاب پرداخت و افزود: در جلد اول کتاب، یک‌سری از مباحث نظری دیوان‌سالاری را مطرح کرده‌ام که سرزمین ما بیش از سه‌هزار سال تاریخ مدون دارد و تاریخ دیوان‌سالاری قبل از اسلام، اوایل اسلام، دوره پیامبر (ص) و خلفای راشدی به تحریر در آورده شده است. در جلد دوم نیز دوره خلفای بنی‌امیه و بنی‌عباس نگاشته شده است.


این استاد ممتاز دانشگاه ادامه داد: ردپای ایرانیان بعد از دوره خلفای بنی‌امیه و بنی عباس که به‌مدت ۵۰۰ سال طول کشیده است، در اداره مملکت وسیع اسلامی از مرز‌های چین تا قلب اروپا مهم و برجسته است.


این مراسم به همت انتشارات علمی و فرهنگی و انجمن فارغ‌التحصیلان رشته مدیریت سال ۵۰-۱۳۴۹ دانشگاه گیلان (مدرسه عالی مدیریت گیلان) برگزار شد.
گفتنی است؛ پروفسور علی‌اکبر فرهنگی (متولد ۱۳۲۱-طالقان) در طول عمر خود به مطالعه و تحصیل در رشته‌های گوناگون از ادبیات گرفته تا علوم دینی و سپس زبان، مدیریت، جامعه‌شناسی، اقتصاد و ارتباطات همت گمارده است.

دیگر خبرها

  • تو زیبایی
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • همه تاریخ خوان باشیم و تاریخ را بدانیم
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود