Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:39:03 GMT

جشن بزرگ عید بیعت در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۵۴۹۸

جشن بزرگ عید بیعت در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی بیات مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و رییس فرهنگ‌سرای عترت از برگزاری جشن و اجتماع بزرگ مردمی در عید بیعت با امام عصر(عج) به مناسبت نهم ربیع‌الاول ۱۴۴۱، مصادف با سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) در میدان آیینی امام حسین(ع) خبر داد.

وی گفت: این مراسم با مشارکت و همکاری موسسه مصاف ایرانیان با هدف ایجاد روحیه شور و شعف معنوی، اجتماع قلوب شیعیان در راستای بیعت قلبی و بیعت زبانی منتظران با امام زمان(عج)، روز پنجشنبه ۱۶ آبان از ساعت ۱۵ با حضور منتظران حضرتش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ ضمن اشاره به اینکه این مراسم همزمان با مراکز استان‌های سراسر کشور همراه با اجرای ویژه برنامه‌هایی برگزار خواهد شد، گفت: سخنرانی استاد علی‌اکبر رائفی پور، مداحی مداحان اهل بیت(ع)  محمدرضا طاهری، محمد حسین پویان‌فر و حسین طاهری، اجرای گروه سرود هنری وصال، اجرای نقاشی روی شن با موضوع ظهور توسط فاطمه عبادی، قرائت زیارت آل‌یاسین، قرائت میثاق نامه مهدوی و شعرخوانی شاعر آیینی احمد علوی از بخش‌های مختلف این مراسم است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۳۳۲۵۶۸۶۰ تماس بگیرند

کد خبر 4764636

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران میدان امام حسین ع امام زمان حضرت مهدی عج کنفرانس بین المللی نشست علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی علوم انسانی قرآن سیدجعفر مرتضی عاملی آیت الله جوادی آملی مجمع عالی حکمت اسلامی فعالیت های قرآنی رحلت پیامبر اکرم ص نقد کتاب مهدویت خانه اندیشمندان علوم انسانی فلسفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   در این مراسم، مدیر عالی حرم مطهر رضوی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش مهم و خطیر این یگان در حفاظت از حرم مطهر رضوی اشاره کرد.   آقای رضا خوراکیان همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان یگان حفاظت در انجام وظایف محوله قدردانی کرد و گفت: شما با هوشیاری و دلسوزی خود، امنیت و آرامش را برای زائران حرم مطهر رضوی به ارمغان آورده‌اید.   در ابتدای این مراسم سرهنگ صالح، فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر رضوی ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این یگان در حفاظت از حرم مطهر حضرت رضا(ع) پرداخت.   مراسم صبحگاه یگان حفاظت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت قرآن کریم، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و ادای احترام به آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد