Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سلطان حسینی روز سه‌شنبه در جریان برگزاری مجمع انتخابات هیات تکواندو اصفهان تصریح کرد: این اداره‌کل برای انتخابات این هیات با هیچکس لابی نکرد و همه نامزدها برای ما یکسان بودند. 

وی افزود: هر نامزدی اهدافی را برای توسعه یک رشته ورزشی در نظر دارد و نظرات خود را در مجمع انتخابات ریاست آن هیات ورزشی مطرح می‌کند و هرکس برنامه‌هایش مورد نظر اعضا باشد مورد اقبال و در نهایت مورد تایید مجمع قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: بدون شک، هر فردی که مورد تایید مجمع انتخابات هیات قرار گیرد، مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان است. 

وی با اشاره به اینکه برای این انتخابات ۱۳ نفر نامزد شده بودند، بیان کرد: حضور این تعداد نامزد نشان می‌دهد که هیات تکواندو از اهمیت بالایی برخوردار است. 

سلطان حسینی با تقدیر از نامزدهای شرکت کننده در انتخابات هیات تکواندو استان اصفهان افزود: این افراد به صحنه انتخابات آمدند تا یاری‌گر ورزش استان باشند و برای اینکه باری را از دوش ورزش اصفهان بردارند اعلام آمادگی کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه هیات تکواندو استان در مدت طولانی بصورت سرپرست اداره شد و برگزاری انتخابات آن به تعویق افتاد گفت : به تاخیر افتادن زمان برگزاری این انتخابات به این دلیل بود که باید مطابق قانون عمل می‌کردیم و با توجه به اینکه تفسیرهای مختلفی از قانون منع استفاده از بازنشسته‌ها در نهادهای ورزشی دولتی مطرح بود باید از مراجع ذیصلاح از جمله دیوان محاسبات و وزارت ورزش و جوانان استعلام می‌گرفتیم و به همین دلیل ثبت نام از نامزدها چند ماه بطول انجامید.

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته تعداد زیادی از قهرمان ملی، آسیایی و جهانی تکواندو استان دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه اصفهان بودند، تصریح کرد: تکواندو اصفهان باید به پشتوانه سازی توجه کند و از رئیس منتخب هیات تکواندو استان انتظار داریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که در سال‌های آینده شمار زیادی از ورزشکاران این اصفهان بر سکوهای جهانی قرار گیرند و باعث افتخار استان اصفهان شوند. 

مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندو استان اصفهان روز سه‌شنبه با حضور سید محمدرضا فولادگر رئیس فدراسیون تکواندو برگزار و " شهرام الله‌آبادی به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

اصفهان دارای بیش از ۶۰ هزار تکواندو کار و ۳۰۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

برچسب‌ها تکواندو مجمع انتخاباتی ورزش و جوانان اصفهان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکواندو مجمع انتخاباتی ورزش و جوانان اصفهان ورزشی تکواندو مجمع انتخاباتی ورزش و جوانان اصفهان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، با حضور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش دانش آموزی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای مجمع، انتخابات هیات ورزش دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و حسن علمداری با کسب۲۸ رای از مجموع ۲۸ رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان کهیگلویه وبویراحمد انتخاب شد.

حسن علمداری رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار، کالبد شکافی و آسیب شناسی هیات و رفع نواقص آن، فعال کردن کانون‌های ورزشی در استان، برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری در دوبخش آقایان و بانوان، توجه به بحث آموزش و استعدادیابی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران را از جمله مهمترین برنامه‌های کاری خود برشمرد.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1227995 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات