Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار ایلنا متن توضیحات رضا درمیشیان که در اختیار ایلنا قرار گرفته به شرح زیر است:

«روز گذشته  پیک بنیاد سینمایی فارابی نامه ای برایم آورد که در آن  تکرار شده بود که آماده اعطای وام به  فیلم «لامینور» آقای مهرجویی هستند و نامه معرفی دریافت وام را به صندوق اعتباری هنر، یعنی همان جا که آقای مهرجویی را نمی شناختند و رزومه شان را می خواستند!، داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اما نکته جالب اینکه هم بالای نامه و هم بر روی پاکت آن تاریخ نزدیک به سه ماه قبل قید شده است!

واقعا برایم سوال است که چطور نامه فارابی از خیابان سی تیر (محل فارابی ) تا خیابان شهید مطهری (دفتر من) سه ماه در راه بوده؟!

اگر صدور این نامه در همان تاریخ بوده که باید برای سیستم فارابی تاسف خورد  که ارسال یک نامه سه ماه طول می کشد!

اگر عامدانه تاریخ نامه را عقب گذاشته اند تا وجدانشان در برابر این اجحاف کمی آرام گیرد باید تاسف بیشتر خورد و بر تمام شفاف سازی های فارابی شک کرد!

آقای تابش

تعارف را کنار بگذارید، حضرتعالی علاقه ای به حمایت از فیلم آقای مهرجویی نداشته و ندارید،مشکل از من است که فکر می کردم وظیفه فارابی حمایت از بزرگان سینماست که دیدم نیست.

فیلم آقای مهرجویی بدون حمایت شما در حال ساخت است و ما نیازی به وام بهره دار شما نداریم.

شان و جایگاه آقای مهرجویی هم بزرگ تر از اینهاست. شان شما هم بالاتر است که سه ماه به عقب برگردید و یادتان بیاید که جواب نامه فیلم آقای مهرجویی را نداده اید و پس از تولید آن به صرافت حمایت بیفتید!

در پایان تاکید می شود لامینور فیلمی است که کاملا بدون حمایت دولتی، بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی تولید می شود و عدم حمایت نشان دهنده عدم وابستگی و استقلال سازندگان آن است.»

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات خزعلی درباره منتفی شدن صدور کارت ملی با نام مادران

معاون امور بانوان رئیس‌جمهور درباره صدور کارت ملی و شناسنامه با نام مادران گفت:با توجه به اینکه قرار است در کارت‌های جدید صرفاً کدملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نمی‌شود، مسئله قید شدن نام مادران نیز دیگر موضوعیتی ندارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزای تسنیم، انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس‌جمهور در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی درباره حمایت‌ از بانوان در حوزه مشاغل خانگی و فروش صنایع دستی گفت: صنایع دستی متولی خاص خودش را دارد اما ما برای حمایت از بانوان در بحث تسهیلات و مجوزهای کسب و کار اقدامات لازم را در دستور کار داریم.  

وی افزود: همچنین در بحث بازارچه های فروش استانها، یکی از موارد مورد اشاره در اعتبارات تصویبی برای استانها  حمایت از تولیدات بانوان در این بازارچه‌ها بوده است. 

خزعلی در پاسخ به سوالی درباره صدور کارت ملی و شناسنامه با نام مادران گفت:‌این مسئله تا یک مراحلی پیش رفت اما با توجه به اینکه مسئولان امر عنوان کردند که قرار است در کارت‌های جدید صرفاً کدملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نمی‌شود، مسئله قید شدن نام مادران نیز موضوعیت خود را از دست داد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • توضیحات خزعلی درباره منتفی شدن صدور کارت ملی با نام مادران
  • تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر
  • بهروز افخمی: اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم