Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال بحرین در نامه‌ای به فیفا نسبت به حضور تیم ملی این کشور در عراق با توجه به شرایط امنیتی آن، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های ملی فوتبال بحرین و عراق در گروه C. جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ با هنگ کنگ و ایران هم گروه هستند. تیم فوتبال بحرین قرار است ۲۸ آبان در عراق مهمان تیم ملی این کشور باشد و بر این اساس فدراسیون فوتبال بحرین در نامه‌ای به فدراسیون جهانی فوتبال نسبت به حضور در این کشور ابراز نگرانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور عراق هفته‌ها است که درگیر اعتراضات خیابانی است و شرایط امنیتی در این کشور قابل پیش‌بینی نیست. تیم ملی فوتبال بحرین نیز قرار است با تیم ملی عراق در خاک این کشور دیدار کند، فدراسیون فوتبال بحرین اکنون در نامه‌ای به فیفا از وضعیت امنیتی این کشور و حضور تیم ملی‌شان در عراق ابراز نگرانی کرده است.

فدراسیون فوتبال بحرین از فیفا خواسته که دغدغه‌ها و نگرانی‌های فدراسیون فوتبال بحرین را مدنظر قرار دهد و تصمیم منطقی برای حضور تیم ملی بحرین در عراق اتخاذ کند. تیم ملی فوتبال ایران نیز قرار است بر طبق برنامه فیفا، ۲۳ آبان در بصره به مصاف تیم ملی عراق برود و فدراسیون جهانی فوتبال تاکنون درباره حضور یا عدم حضور تیم ملی کشورمان در خاک عراق اظهار نظری نکرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی امیرعلی اکبری گام چهارم علی مطهری چند همسری کاظم جلالی مارک ویلموتس مقدماتی جام جهانی عراق تابناک ورزشی ایران بحرین امنیت سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی امیرعلی اکبری گام چهارم علی مطهری چند همسری کاظم جلالی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل سپاهان در بازی برگشت مقابل الاتحاد در عربستان رقم خورد و او چند ساعت پس از بازگشت به اصفهان به دفتر کار خود در مجموع باغ فردوس رفت و وسائلش را جمع کرد تا زمینه برای حضور جانشینش مهیا شود.

پس از جدایی پر سر و صدای محمدرضا ساکت از باشگاه سپاهان که پس از چند ماه پرآشوب و پر از حاشیه به دلیل اتفاقات مربوط به قوانین سقف بودجه رقم خورد، این چهره بار دیگر فعالیت‌های جدی خود را از سر گرفته است.

حضور عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان

ساکت به عنوان نماینده باشگاه‌ها توانست بالاتر از درویش جواز حضور در هیئت مدیره فدراسیون را بگیرد و حالا عکسی توسط رسانه فدراسیون منتشر شده که ساکت را در اردوی استعدادیابی تیم جوانان نشان می‌دهد که در حال انجام توصیه‌هایی برای فوتبالیست‌هایی دیده می‌شود که در آغاز مسیر حرفه‌ای خود قرار دارند.

ساکت پس از جدایی از سپاهان در پایان دهه 80 که برای هواداران سپاهان فراموش نشدنی به شمار می‌رود، در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نقش خود را به صورت پررنگی ایفا کرد و حالا که قانون بازنشستگی اجازه ادامه حضور او در باشگاه محبوبش را گرفته، بار دیگر در فدراسیون و تهران در حال نقش آفرینی است.

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان