Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@04:26:25 GMT

انفجار گاز در یک واحد مسکونی در شهرک الهیه اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۶۳۷۸

انفجار گاز در یک واحد مسکونی در شهرک الهیه اسلامشهر

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان اسلامشهر در حاشیه بازدید از یک واحد مسکونی در شهرک الهیه که به دلیل انفجار گاز دچار حادثه شد از مردم خواست تا توجه ویژه ای به رعایت نکات ایمنی مربوط به وسائل گاز سوز داشته باشند.

‌مسعود مرسلپور با بیان اینکه همه ساله و با آغاز فصل سرما حوادث مربوط به گازگرفتگی و انفجار مربوط به نشت گاز نیز افزایش می یابد، خاطر نشان کرد: انفجاری که امروز در یک واحد مسکونی در شهرک الهیه رخ داده و به تعدادی از ساختمانهای اطراف نیز خسارت هایی را وارد ساخته ناشی از بی مبالاتی ساکنین این آپارتمان بوده که قبل از مسافرت وسائل گازسوز منزلشان را به دقت کنترل نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه سه مصدوم داشته که دو نفر بصورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر نیز به بیمارستان سوانح سوختگی یافت آباد منتقل شده است، تصریح کرد: از همه شهروندان بعنوان خدمتگزارشان درخواست دارم چه زمانی که در منزل هستند و یا قصد دارند به مسافرت بروند نکات ایمنی مربوط به وسائل گازسوز را به دقت کنترل کنند.

به گزارش ایسنا، فرماندار شهرستان اسلامشهر ادامه داد: به شهرداران، بخشداران و مدیران ادارات خدمات رسان تاکید می کنم از این پس در صورت صدور مجوزهای مربوط به احداث ساختمان مسکونی و تائیدیه های مربوطه حتماً به مجهز بودن منازل به سیستم قطع گاز در ورودی هر واحد علاوه بر فلکه ای که پشت کنتور قرار دارد، توجه کنند.

وی افزود: شهرداران و بخشداران مکلفند برای رفاه شهروندان از صدور پایان کار بدون توجه به مسائل ایمنی منازل اجتناب کنند و در صورت اهمال و در زمان وقوع حوادث مشابه این‌چنینی بعنوان مقصر به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

مرسلپور در پایان خاطر‌نشان کرد: تاکیدات لازم صورت گرفته تا دستگاههای خدمات رسان در اسرع وقت اقدامات لازم را جهت کمک به شهروندان حادثه دیده در حادثه انفجار صبح امروز انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، دکتر افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: طی دریافت تماس تلفنی امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه با واحد ارتباطات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مبنی بر انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی، واقع در روستای ناصری شهرستان شادگان، ۲ دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شد

دکتر دریانبرد گفت؛ در این حادثه ۵ نفر از ساکنان ساختمان مصدوم شدند که ۳ مصدوم این حادثه توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

وی افزود: حال ۳ مصدوم این حادثه وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • مقام ارشد نظامی: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی