Web Analytics Made Easy - Statcounter

سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه عاشورا از متلاشی شدن باند تولید و توزیع سکه‌های تقلبی طلا و اسکناس‌های جعلی کشور در تبریز خبر دادند. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه عاشورا در یک اقدام اطلاعاتی، باند تولید و توزیع سکه‌های تقلبی طلا و اسکناس‌های جعلی در کشور را شناسایی و با همکاری و دستور مقام قضایی استان دستگیر و تحویل مقام قضایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از متهمین این پرونده، کارمند یکی از بانک‌های شعب کشور بوده که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، اقدام به تحویل دسته چک‌های خام مربوط به اشخاص و شرکت‌های دولتی به اعضای باند کرده و از آن در سطح بازار استفاده می‌کردند.

جزای اخلال در نظام اقتصادی در قرآن چگونه تفسیر می‌شود؟ربیعی: روحانی منکر قانونی‌بودن شورای نگهبان نیست/تقدیر دولت از اقدام اطلاعات سپاهامام جمعه موقت یزد: دشمن بار دیگر از سربازان گمنام اطلاعات سپاه ضربه سنگینی خوردتقدیر امام جمعه کرج از اقدام هوشیارانه و چند وجهی سازمان اطلاعات سپاهحجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری: اربعین پدیده الهی و آسمانی است/تشکر امام جمعه موقت تهران از اطلاعات سپاه

اعضای این باند با تهیه اسکناس‌های جعلی و جاگذاری آنها در دستگاه ATM، قصد توزیع آنها در سطح بازار کشور را داشتند.

نفر اصلی این باند با شبکه‌سازی و جذب افراد از شهرهای تبریز، ارومیه، زنجان، تالش و کرج اقدام به فروش سکه‌های تقلبی در سطح بازار طلا و سکه کشور می‌کرد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَانتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُوا وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ»

سپس ما از آنان که جنایت کردند (به واسطه‌ی مؤمنین) انتقام گرفتیم و یاری مؤمنان حقی بر عهده‌ی ماست.

(روم،۴۷)

 

دلاور مردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پاسخ دندان شکن شما فرزندان انقلاب اسلامی و سربازان راه امام خمینی کبیر (ره) و جان بر کفان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر جلوه‌ی قدرت بی کران انقلاب اسلامی مردم عزیز ایران را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

دوستان به این قدرت عظیم دلگرم و خوشحال و دشمنان جبهه‌ی مقاومت، از این سیلی محکم خوار و ذلیل و منگ شدند.

ملت عزیز ایران از همان لحظات نخستین، با غریو تکبیر بر بام خانه‌ها و خیابان‌ها شادی خود از این اقدام شما سربازان سرافراز انقلاب اسلامی را ابراز کردند.

 همگان دیدند صبر راهبردی، قدرت بازدارندگی، اقدام متقابل پشیمان کننده و تنبیه متجاوز، دکترین واقعی دفاعی نظام اسلامی بوده، هست و خواهد بود و آنان که سعی داشتند با تمسخر این واژه‌ها نظام اسلامی مقتدر را ناتوان و ترسو نشان دهند رسوا گشته و نقشه هایشان نقش بر آب شد.

اینک هرچقدر امپراطوری رسانه‌های صهیونیست در سراسر جهان بخواهند این سیلی محکم و گیج کننده‌ی شما به رژیم خبیث صهیونیستی را انکار و تحریف کنند، برایشان ممکن نیست و دل‌های بیدار ملت ایران و آزادگان جهان، این دروغ‌ها را باور نخواهد کرد.

از این پس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای ملت ایران و همه‌ی مستضعفان جهان، روز بزرگیست که حزب الله به حزب الشیطان ضرب شست جانانه‌ای نشان داد و این روز بزرگ به عنوان یکی از ایام الله در تاریخ بشری زنده خواهد ماند. دنیا روزگارش را سپری میکند و از امروز شمارش معکوس قطع نفس رژیم نامشروع بیش از پیش به صدا درمی آید.

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز به نؤبه‌ی خود این پیروزی و شادکامی را به ملت عزیز ایران تبریک گفته و از شما دلاورمردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که موجبات این تشفی صدور را برای مؤمنین سرتاسر عالم فراهم کردید، قدردانی و سپاس فراوان به عمل می‌آورد؛ و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرث‌ها عبادی الصالحون...

 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

دیگر خبرها

  • توزیع اسکناس درشت، با اقتصاد ایران چه می‌کند؟
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور/ خرید بدون تغییر قیمت از داروخانه‌ها
  • به کمک این ترفند‌ها مُچ فیک‌نیوز‌ها را بگیرید!
  • پرسشی از سخنگوی سازمان غذا و دارو؛ قیمت در داروخانه‌ها تغییر کرده است؟