Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس دانایی روز سه‌شنبه در حاشیه اولین پرواز دوره‌ای از فرودگاه سمنان به مقصد مشهد مقدس در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: افزایش پرواز از فرودگاه سمنان منوط به توسعه و استقبال مردم از پرواز و خرید بلیت است، پرواز سمنان به کیش و عسلویه درخواست مردم است.

وی اضافه کرد : در صورت استقبال بعد از این مرحله، شرایط پرواز بین المللی نیز فراهم می‌شود از جمله  پرواز به مقصد عتبات عالیات از سال آینده جزو برنامه‌ریزی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سمنان بیان کرد: ترمینال فرودگاه سمنان تا پایان امسال تکمیل می‌شود که تکمیل ترمینال مقدمه‌ای برای برنامه‌ریزی به منظور برقراری پروازهای بین المللی است.

وی با اشاره به آغاز دوره ۶ ماهه پروازها از فرودگاه سمنان به مشهد، ادامه داد: روزانه حدود ۲۰۰ مسافر از خطوط ریلی از سمنان به مقصد مشهد مقدس سفر می‌کنند که این تعداد جابه‌جایی مسافر در روز قابل توجه، چشمگیر و توجیهی برای برقراری  پرواز از فرودگاه سمنان است.

وی تصریح کرد: بعضی از مسافران قطار سمنان به مقصد مشهد به دلیل مسایل کاری دائم در رفت و آمد هستند و به دلیل کوتاهی، تسهیل و تسریع در مسیر سفر، استقبال خوبی از پرواز هوایی قابل انتظار است. 

فرماندار سمنان با تاکید براینکه فرودگاه نقشی مهم در توسعه استان دارد، خاطرنشان کرد: مردم مذهبی سمنان با حمایت از پرواز زمینه‌ساز توسعه شهر می‌شوند.

چهاردهم آبان ۹۸، اولین  پرواز هواپیمای مسافربری از فرودگاه سمنان به مقصد مشهد مقدس انجام شد که اولین پرواز از دوره ۶ ماهه پرواز در این مسیر است. 

پرواز از مشهد به سمت سمنان ساعت۱۰ و ۱۰ دقیقه و از سمنان به سمت مشهد ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه در روزهای سه‌شنبه و جمعه برقرار است و بهای بلیت به ازای هریک نفر سه میلیون و ۵۸۰ هزار ریال و برای افراد زیر ۱۲ سال قیمت بلیت نیم‌بها است.

هواپیمای در نظر گرفته شده برای پروازهای سمنان به مشهد از نوع Atr ۷۲ و ظرفیت آن ۶۵ نفر است. 

برچسب‌ها مشهد سمنان زیارت هواپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سمنان زیارت هواپیمایی مشهد سمنان زیارت هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس دستورالعمل ابلاغی که صبح امروز (۳۱ فروردین) توسط سازمان هواپیمایی کشوری اعمال شده بود؛ هم‌اکنون تمام محدودیت‌های پروازی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و امام خمینی (ره) لغو شده؛ هم‌اکنون فرایند پذیرش مسافر این فرودگاه آغاز شده است.

کد خبر 6082252 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • یک شرکت آمریکایی نیز پرواز‌های خود را به اراضی اشغالی لغو کرد
  • پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • تصاویری از فرودگاه اصفهان و رفع محدودیت‌‎های پرواز
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد
  • صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ