Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد روز سه شنبه در مراسم عزاداری به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) که با حضور  کارکنان بنیاد در ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد ضمن تشریح ویژگی‌های شخصیتی امام حسن عسکری (ع)، با اشاره به توصیه‌های این امام بزرگوار به علی ابن‌بابویه قمی یکی از صحابه خود گفت: این امام همام در فرمایشات خود به صحابه‌اش و تمامی شیعیان بر رعایت تقوای الهی، نماز، ادای دین و تکالیف مالی، مهارت کنترل خشم، ارتباط مؤثر با دیگران، رفع حاجات و گرفتاری‌ها و بالا بردن سعه‌صدر تأکید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین امام حسن عسکری (ع)، افزایش آگاهی‌های دینی، تأمل در امور، انس با قرآن، حسن خلق، امربه‌معروف و نهی از منکر، ادای نماز شب و انتظار فرج را از مسائل مهمی دانست که همواره باید مدنظر شیعیان باشد.

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های قم، البرز، ایلام و گلستان

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های قم، البرز، ایلام و گلستان خبر داد.

 حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی در استان قم، گفت: این کمیسیون با حضور تیم تخصصی و با دعوت از ۲۱۶ نفر از جانبازان متقاضی شرکت در کمیسیون مربوط به ماده ۲۶ و ۲۲ در تاریخ دوم آبان ماه برگزار شد.
وی ادامه داد: حاضران در این کمیسیون مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند و ۱۸۶ نفر از متقاضیان مشمول حق پرستاری دائم و ۲ نفر نیز مشمول دریافت حق پرستاری موقت تشخیص داده شدند.

حضور ۱۸۱ نفر از جانبازان و متقاضیان البرز در جلسات کمیسیون 
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص کمیسیون پزشکی استان البرز نیز گفت: تیم تخصصی این اداره کل متشکل از ۸ پزشک متخصص، یک دبیر و ۲ کارشناس با دعوت از ۲۰۶ نفر از جانبازان و متقاضیان شرکت در کمیسیون پزشکی در تاریخ ۹ آبان ماه برگزار شد.
حبیب‌اللهی ادامه داد: در این کمیسیون از مجموع ۲۰۶ نفر مدعوین، ۱۸۱ نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات کمیسیون حضور یافتند و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که در پایان ۳۷ نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و ۸ نفر نیز مشمول دریافت حق پرستاری شدند.

 حضور ۲۰۱ نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات کمیسیون ایلام
وی درباره برگزاری کمیسیون پزشکی در ایلام نیز اظهار کرد: تیم تخصصی این اداره کل متشکل از ۶ پزشک متخصص، یک دبیر و ۲ کارشناس و همچنین با دعوت از ۲۱۱ نفر از جانبازان و متقاضیان شرکت در کمیسیون پزشکی و ۲۰۹ پرونده خانواده در روزهای ۹ و ۱۰ آبان ماه برگزار شد.
حبیب الهی افزود: در این کمیسیون از مجموع ۲۱۱ نفر مدعوین، ۲۰۱ نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات کمیسیون حضور یافتند و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که در پایان ۱۸ نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و ۴۷ نفر نیز مشمول دریافت حق پرستاری شدند. در ضمن در روز جمعه تیم پزشکی به بررسی تعداد ۲۹۹ پرونده خانواده شهدا پرداخت که ۱۹۳ نفر مشمول دریافت حق پرستاری شدند.

 حضور ۳۵۷ جانباز و متقاضی در جلسات کمیسیون گلستان
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص کمیسیون پزشکی استان گلستان نیز گفت: تیم تخصصی این اداره کل متشکل از ۱۰ پزشک متخصص، یک دبیر و ۲ کارشناس و همچنین با دعوت از ۴۱۹ نفر از جانبازان و متقاضیان شرکت در کمیسیون پزشکی در روزهای ۲ و ۳ آبان ماه برگزار شد.
وی بیان کرد: در این کمیسیون از مجموع ۴۱۹ نفر مدعوین، ۳۵۷ نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات کمیسیون حضور یافتند و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که در پایان ۶۶ نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و ۸۱ نفر نیز مشمول دریافت حق پرستاری شدند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایثار و شهادت امام حسن عسکری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت امام حسن عسکری ایثار و شهادت امام حسن عسکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به شیوه غیرمتمرکز و به صورت الکترونیک و یا کاغذی توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در خردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ و مرحله شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP، OSCE، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می شود.

متقاضیان شرکت در آزمون مذکور می توانند مطابق با آیین نامه آموزش دوره های تکمیلی تخصصی فلوشیپ پزشکی و مفاد راهنمای ثبت نام اقدام کنند.

- جدول زمانبندی شرکت در آزمون شفاهی هر رشته متعاقباً توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی ارائه می شود.

- محل برگزاری آزمون کتبی در هنگام توزیع کارت توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی به اطلاع داوطلبان می رسد.

- در این دوره محدودیت سنی جهت شرکت در آزمون وجود ندارد.

- انجام مراحل ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می پذیرد.

- نتیجه بررسی مدارک ارسالی جهت ثبت نام در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اعلام می شود و داوطلبان باید دقت لازم جهت رفع نقص مدارک بعمل آورند.

توجه: براساس موضوع ۲ هشتاد و چهارمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی در این دوره اسامی داوطلبان شرکت کننده واجد شرایط در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ،) که در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی نیز شرکت کرده اند از لیست شرکت کنندگان آزمون فلوشیپ حذف خواهد شد.

پیش از این داوطلبان واجد شرایط فرصت داشتند تا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی http://sanjeshp.ir و با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون صرفاً یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و براساس مفاد راهنما ثبت نام کنند که این فرصت تمدید شد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی فرصت ثبت نام در آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

این مهلت قابل تمدید نیست و انجام تمامی مراحل ثبت نام و بررسی مدارک از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir و به صورت الکترونیک صورت می گیرد و بررسی مدارک توسط توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی صورت خواهد پذیرفت.

هزینه ثبت نام ۸ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال (۸۱۹ هزار تومان) است و مبلغ ۱۰۰ هزار ریال بابت خدمات پیام کوتاه از طریق سایت http://sanjeshp.ir اخذ می شود. کلیه مدارک ثبت نام باید اسکن شود و بر اساس فرمت اعلام شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بارگذاری شود.

طبق مصوبات هشتاد و هفتمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، شرکت کنندگان آزمون های پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی در مرحله آزمون کتبی جهت ورود به فرآیند پذیرش و شرکت در مرحله آزمون شفاهی (اعم از مصاحبه ساختارمند، OSCE ،PMP و غیره) ملزم به کسب حداقل ۶۰ درصد از نمره کل مرحله کتبی آزمون های مذکور هستند.

پذیرش نهایی از بین متقاضیان تحصیل در دوره های تکمیلی تخصصی بالینی از بالاترین نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون (براساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) و در صورت کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون با رعایت سایر مقررات مربوطه صورت می گیرد.

سایر شرایط و نکات در راهنمای ثبت نام آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ذکر شده است.

کد خبر 6080579

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد