Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر با شکست تیم تراکتور جایگاهش در صدر جدول را مستحکم‌تر کرد. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز از ساعت 15:30 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد شهباززاده در دقیقه 44 و کی‌روش استنلی در دقیقه 51 هر دو گل تیم قلعه‌نویی را روی ارسال از کناره‌ها و ضربه سر به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار بر عهده وحید کاظمی بود که رضا میرزایی و سجاد شهباززاده از سپاهان و رشید مظاهری از تراکتور در این دیدار کارت زرد گرفتند. فتاحی سرپرست سپاهان نیز کارت زرد گرفت.

سپاهان با این برد، پس از دو هفته دوباره به روند پیروزی‌های خود بازگشت و با 22 امتیاز جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد. شاگردان دنیزلی نیز با تحمل سومین باخت متوالی خود، پس از شکست مقابل صنعت نفت و استقلال، این‌بار مقابل سپاهان نتیجه را واگذار کرد تا با 17 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تراکتور تبریز سپاهان اصفهان فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز سپاهان اصفهان فوتبال تراکتور تبریز سپاهان اصفهان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی

در هفته هجدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال آلومینیوم در یک رقابت شانه به شانه با تیم مدعی گیتی پسند ۲۰ - ۲۲ مغلوب میزبان اصفهانی خود شد.

آلومینیوم اراک که از مجموع دیدار‌های گذشته خود سه برد در کارنامه دارد با ۶ امتیاز، بالاتر از تیم‌های فراز بام دهدشت و پرواز هوانیروز در خانه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 دیدی بستن هم با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و با ۲ امتیاز اختلاف در مقایسه با مس کرمان در جای دوم جدول لیگ برتر هندبال قرار گرفت.

نماینده لیگ برتری هندبال استان مرکزی دوشنبه دهم اردیبهشت در اراک از تیم رده هشتمی پیکان سبزوار پذیرایی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی