Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@13:02:00 GMT

تکذیب استعفای سفرا و دیپلمات‌های عراقی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۷۲۸۵

تکذیب استعفای سفرا و دیپلمات‌های عراقی

 وزارت خارجه عراق گزارش رسانه‌ها درباره استعفای تعدادی از سفرا و دیپلمات‌های این کشور را در حمایت از اعتراضات کنونی تکذیب کرد.

احمد صحاف، سخنگوی وزارت خارجه عراق به خبرگزاری آناتولی گفت: من به شدت این اخبار را تکذیب می‌کنم. این وزارتخانه با تمامی کادر خود در بغداد مشغول به کار است و در سطح سفارتخانه‌ها و هیئت‌های دیپلماتیک نیز ملزم به انجام کار رسمی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: اخبار شایع شده به هیچ وجه درست نیست و «حسن جنابی» سفیر عراق در آنکارا، به شکل طبیعی، به کار خود ادامه می‌دهد.

عراق از ۲۵ اکتبر بخاطر مشکلات معیشتی و اقتصادی شاهد موجی از اعتراضات بوده است.

 

منبع:خبرگزاری آناتولی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بغداد تکذیب وزارتخانه دیپلماتیک اعتراضات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال عراقی‌ها از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

تعدادی از مردم عراق در حمایت از پاسخ ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی به خیابان های بغداد آمدند و از این موضوع ابراز خرسندی کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه واکنش‌های مردمی به پاسخ ایران به اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، تعدادی از مردم عراق با حضور خیابان‌ها نسبت به این موضوع ابراز خرسندی کردند.

در دست تعدادی از این افراد پرجم گروه های مقاومت عراق مشاهده می‌شد.

بر اساس این گزارش تعدادی از مردم لبنان نیز با حضور  در خیابان‌های بیروت، از  پاسخ ایران به حملات رژیم صهیونسیتی ابراز خرسندی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • رایزنی تلفنی دیپلمات ارشد مصر با وزرای خارجه ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • فرانسه و انگلیس دیپلمات های ایران را احضار کردند
  • انگلیس دیپلمات ایران را احضار کرد
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی های خارجی
  • استقبال عراقی ها از پاسخ ایران به اسرائیل (فیلم)
  • استقبال عراقی‌ها از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی