Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رزمجو بیان کرد: در عسلویه شعله‌های آن‌چنانی پالایشگاه‌های گاز و تأسیسات و صنایع دیگر در شب روشنایی دارد، برمی‌گردد به مشعل‌هایی که شهدا در جبهه‌های نبرد پرتوافشانی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع اعضا ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان عسلویه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: نور کشور و این منطقه به عنوان قطب انرژی جمهوری اسلامی برمی‌گردد به عظمت و خون شهدا و همه کسایی که باجان خود از کشور دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شعله‌های فروزان پارس جنوبی در عسلویه به رشادت شهدا در جبهه‌ها برمی‌گردد تصریح کرد: در عسلویه شعله‌های آن‌چنانی پالایشگاه‌های گاز و تأسیسات و صنایع دیگر در شب روشنایی دارد، برمی‌گردد به مشعل‌هایی که شهدا در جبهه‌های نبرد پرتوافشانی کرده‌اند.

 

رزمجو با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان عسلویه گفت: شهدا اقیانوسی هستند که هرکس به آن بپیوندد از خیر و برکت دنیوی و آخروی بهره‌مند می‌شوند.

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: عسلویه در برپایی و احیا فرهنگ ایثار و شهادت همواره نقش داشته و الان باید نقش ایفا کند.

 

دبیر کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر گفت: در آستانه برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر، یادواره شهدای شهرستان‌های استان از جمله عسلویه برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: اقتدار، آسایش و پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهداست و اگر امروز در عسلویه شعله‌های آنچنانی پالایشگاه‌های گاز و تأسیسات و صنایع دیگر در شب روشنایی دارد، برمی‌گردد به مشعل‌هایی که شهدا در جبهه‌های نبرد پرتوافشانی کرده‌اند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان راهپیمایی 13 آبان مسجد 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی 13 آبان شهرستان عسلویه پارس جنوبی شهدا یادواره شهدا استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: جهاد در راه خدا همیشه و هر زمان وجود دارد و امنیت ایران مدیون شهدا است.
سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه و روش آنان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در این مراسم حاضران حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و از عملیات غرور آفرین سپاه حمایت و تشکر کردند.
در پایان هم از خانواده شهدا قدردانی شد.

بیشتربخوانید:برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت