Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل زندان‌های فارس در جلسه‌ای که با رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و یکی از اعضای شورای شیراز برگزار و منجر به آزادی ۳ زن زندانی جرائم غیرعمد شد، گفت: رسالت ما خدمات رسانی به شهروندان است و باید از خانواده‌های زندانیان به عنوان همنوع و شهروند حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاق ابراهیمی افزود: تعدادی از زندانیان ناخودآگاه و به دلیل مشکلات اقتصادی و نوسانات بازار مرتکب جرم غیرعمد و گرفتار زندان شده‌اند.

او اضافه کرد: اقدامات اصلاحی و تربیتی، آموزشی، روانشناسی و کارگاه‌های مهارت‌های اساسی زندگی در زندان‌های استان با تلاش همکاران انجام می‌شود و علیرغم فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف مشکلاتی وجود دارد که با حمایت و تعامل دستگاه‌های اجرایی می‌توان آن‌ها را مرتفع کرد.

ابراهیمی تأکید کرد: انتظار ما این است که از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرداری و شورای شهر شیراز برای حل مشکلات زندانیان استفاده شود و تفاهم نامه همکاری بین اداره‌کل زندان‌ها و شهرداری منعقد شود تا بتوانیم با همکاری یکدیگر خدمات بیشتری به زندانیان به عنوان شهروندان جامعه ارائه کنیم.

ابراهیم گشتاسبی‌راد، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز با تأکید بر اینکه کار زندانبانی بسیار سخت و طاقت فرسا است، گفت: این سازمان آمادگی همکاری با مجموعه زندان‌ها در حوزه‌های مختلف دارد.

در این دیدار که لیلا دودمان؛ عضو شورای شهر شیراز، پرنیان رئیس اداره سلامت شهرداری شیراز، جمعی از مسئولین شهرداری و مدیرعامل ستاد دیه حضور داشتند و با همت کارکنان شهرداری شیراز زمینه آزادی ۳نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اندرزگاه نسوان زندان مرکزی شیراز و بازگشت آنان به آغوش خانواده، فراهم شد.
انتهای پیام/م

آزادی ۳ زن زندانی جرائم غیرعمد در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان زندان ها شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی صبح سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سالن فرهنگیان گرمسار، خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و بیان کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

کد خبر 6086240

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد