Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان می‌گوید با توجه به اینکه تیمش روی زمین بازی می‌کند، شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان برای تیمش سم است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان پس از برتری ۲ بر صفر تیمش برابر تراکتور در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: تیم من برده است و می‌خواهم گلگی کنم. انتظار دارم هواداران ورزشگاه را پر کنند و همچنین این زمین برای سپاهان که روی زمین بازی می‌کند سم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش جهان چمن خوبی دارد اما زیرسازی آن خراب است.

او اضافه کرد: از نورافکن تشکر می‌کنم زیرا تیم پزشکی ما به او گفته بود نباید بازی کنی تا با سلامت کامل به اردوی تیم ملی برود اما او بازی کرد و معرفت به خرج داد و حتی امکان داشت مصدوم شود. تیم یک دل و با معرفتی داریم؛ از مهدی کیانی گرفته تا رسول نویدکیا.

وی ادامه داد: به بازیکنانم و تیم حریف تبریک می‌گویم. در نیمه نخست خوب نبودیم و چند اشتباه داشتیم که امکان داشت گل بخوریم. امیدوارم بعد از این تعطیلات مصدومانمان برگردند و با تیم کامل لیگ را ادامه دهیم. تیم خوبی داریم و لیاقت صدرنشینی را داریم و دو مساوی هم که گرفتیم، حق‌مان نبوده است.

قلعه‌نویی درباره تعویضش در دقیقه ۲۳ گفت: وقتی دیدیم تیم‌مان ریتم ندارد، باید تعویض می‌کردیم. همه تعویض‌ها برای این نیست که بازیکن بد بازی می‌کند. وقتی بازیکن مصدوم می‌شود یا آهنگ تیم اجرا نمی‌شود، فرقی نمی‌کند چه دقیقه‌ای باشد و مربی باید به هدایت تیمش کمک کند.

سرمربی سپاهان در خصوص مصدومیت قربانی گفت: علی امروز خیلی خوب بود و تمام سر ها را زد و چند فرصت را هم ایجاد کرد.

وی درباره عملکرد رسول نویدکیا توضیح داد: وقتی رسول به بازی آمد فشار تیم حریف را گرفت و ما را به تیم برگرداند. در مس کریمان بازیکن خوب تیم من بود. شاید نتواند همه بازی‌ها را به ما کمک کند اما قداست این بازیکن برای ما مهم است.

همچنین قلعه‌نویی در ابتدای نشست خبری خود درباره درگیری خبرنگاران با دنیزلی و مدیررسانه‌ای تراکتور گفت: ما باید میزبان خوبی باشیم. خبرنگاران نباید نشست را تحریم می‌کردند و باید با احترام با سرمربی حریف برخورد می‌کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال سپاهان تيم فوتبال تراكتور امير قلعه نويي استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت

حمید مطهری سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان نخواهد شد.

به گزارش مشرق، بعد از حضور حسین عبدی در راس کادر فنی تیم ملی جوانان حالا فدراسیون فوتبال دنبال تعیین سرمربی جدید برای تیم ملی نوجوانان است.

در این رابطه مجید جلالی مدیر فنی تیم های ملی فوتبال که حالا در مرکز ملی فوتبال حضور مستمر دارد و بر تیم های ملی مختلف در تمام رده های سنی نظارت می کند در روزهای اخیر جلساتی با حمید مطهری داشت تا او را برای پذیرفتن سمت سرمربیگری تیم ملی نوجوانان مجاب کند که مطهری این پیشنهاد را نپذیرفت.

جلالی و مطهری که از زمان تیم وحدت تهران ارتباط خوبی با هم دارند در کادر فنی تیم هایی مثل سایپا ، پیکان و نساجی همکار بودند و همین ارتباط نزدیک باعث شد تا جلالی پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی نوجوان را به دستیار سابقش ارائه کند اما مطهری نپذیرفت و همچنان در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان مشغول به کار خواهد بود.

با این جود حالا جلالی و فدراسیون فوتبال یک لیست از گزینه های سرمربیگری تیم ملی نوجوانان تهیه کرده اند که بعد از تائید و مصوبه هیات رئیسه مذاکره با این گزینه‌ها پپیش خواهد رفت اما آنچه مشخص است اینکه هنوز هیچ گزینه ای حتی جدی هم نشده و همه چیز درباره انخاب جانشین عبدی در هاله‌ای از ابهام است.

گفتنی است مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در رده نوجوانان مهرماه برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال فرصت چندانی برای انتخاب سرمربی تیم نوجوانان ایران ندارد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)