Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی شامگاه سه شنبه پس از پیروزی خانگی ۲ بر صفر تیمش در برابر تراکتورسازی در نشست خبری با انتقاد از رفتار خبرنگاران برای تحریم نشست خبری دنیزلی اظهار داشت: اگر کسی کار اشتباهی می‌کند، شما نباید آن را تکرار کنید. تراکتورسازی مهمان ما بود و شما نباید این کار را با دنیزلی انجام می‌دادید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحریم نشست خبری یک مربی، بی احترامی است و شما مردم اصفهان که خود بهترین تیم و باشگاه را دارید نباید پنین کارهایی بکنید.

وی سالگرد درگذشت منصور پورحیدری، پیشکسوت تیم استقلال را تسلیت گفت و افزود: او را پدر استقلال لقب داده‌اند اما من معتقدم او پدر فوتبال ایران بود. من ۱۰ سال شاگرد پورحیدری بودم و سالگرد این بزرگمرد را که به گردن فوتبال ایران حق دارد تسلیت می‌گویم.

سرمربی سپاهان در آٰغاز از هواداران تشکر و خاطرنشان کرد: توقع من این است که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و دست‌کم طبقه پایین را پر کنند. البته از شرایط زمین چمن هم گلایه دارم؛ چنین چمنی برای تیمی مثل سپاهان که روی زمین بازی می‌کند مثل سم است و موقعیت‌های ما را از ما می‌گیرد.چندین موقعیت ما مثل موقعیت علی قربانی که لیز خورد به خاطر این چمن از دست رفت.

کوچکترین فرصتی به تراکتورسازی ندادیم

وی پیرامون روند بازی بیان داشت: به هردو تیم به خاطر این فوتبال خوب تبریک می‌گویم. البته ما در نیمه اول اصلا عملکرد خوبی نداشتیم، چند اشتباه داشتیم و روی دفع ناقص نزدیک بود گل دریافت کنیم ولی با ورود رسول نویدکیا به زمین مسابقه، بازی به تعادل رسید و و موفق شدیم نیمه نخست را با گل‌زنی به پایان ببریم. در نیمه دوم نیز بازی به طور کامل در اختیار ما بودو کوچکترین فرصتی به تراکتورسازی ندادیم.

قلعه‌نویی از بازیکنان خود تشکر کرد و ادامه داد: از بازیکنان باغیرت سپاهان تشکر می‌کنم و امیدوارم تیممان هرچه سریع‌تر اعتمادبه‌نفس خود را به دست بیاورد و بازیکنان بدانند که در تیمی بازی می‌کنند که در جام باشگاه‌های جهان بازی کرده است همچنین از امید نورافکن هم تشکر می‌کنم چراکه باوجوداینکه پزشک تیم او را از بازی منع کرده بود، اما باغیرت و بامعرفت بازی کرد درصورتی‌که اگر خدای‌نکرده مصدوم می‌شد، ممکن بود حتی تیم ملی را هم از دست بدهد.

اخلاق در فوتبال ما گم‌شده است

وی با بیان اینکه اخلاق در فوتبال ما گم‌ شده است، تصریح کرد: نورافکن باوجود همه این شرایط، بامعرفت و باغیرت در زمین ظاهر شد و اگرچه در تیم ما بازیکنانی مثل مهدی کیانی و رسول نویدکیا حضور دارند و همه بازیکنان همین معرفت را دارند و با تمام وجود برای تیم بازی می‌کنند اما متاسفانه در فوتبال ما، اخلاق گم‌شده است.

قلعه‌نویی پیروزی را حق سپاهان عنوان کرد و افزود: خدا را شکر می‌کنیم که پس از ۲ هفته تساوی، امروز به حق‌مان که پیروزی بود رسیدیم و به جدول برگشتیم. امیدوار در طی تعطیلات اردوی تیم ملی، بازیکنان مصدوم ما هم به تیم برگردند تا با دست بازتری مسابقات را از سر بگیریم.

وی در توضیح تعویض رسول نوید کیا در نیمه نخست خاطرنشان کرد: تعویض و ورود نوید کیا به دلیل تغییر تاکتیک بود و معنی این تعویض این نیست که بازیکن ما بد بازی می‌کرد بلکه اصطلاحی وجود دارد با عنوان کوچینگ که وقتی ریتم تیم مناسب نیست چه در دقیقه یک و چه در دقیقه ۱۰ تاکتیک را تغییر می‌دهند. خوشبختانه این  تعویض و تغییر تاکتیک جواب داد و  نویدکیا توانست فشار تراکتورسازی را بگیرد و ما این تغییر را انجام دادیم تا تیم به روال عادی خود برگردد.

سرمربی سپاهان در ارتباط با مصدومیت کی‌روش استنلی افزود: درباره وضعیت کی‌روش استنلی باید منتظر کادر پزشکی باشیم ولی علی قربانی هم عملکرد بسیار خوبی داشت و همه سرهای اول را او زد.

وی پیرامون عملکرد رسول نویدکیا افزود: نویدکیا وقتی به زمین مسابقه آمد فشار تراکتورسازی را گرفت و ما را به شرایط عادی بازگرداند؛ او در مس کرمان بازیکن من بود و رویه ما این است که به پیشکسوتان احترام بگذاریم. شاید در همه مسابقه‌ها به او بازی نرسد ولی قداست این بازیکنان برای ما اهمیت دارد.

کد خبر 4764895

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر قلعه نویی تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه تراکتورسازی تبریز یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند قزوین مشهد تئاتر کودک و نوجوان شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که ۲ میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، ۲ بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم